جزئیات حادثه تیراندازی شب گذشته بهبهان از زبان فرماندار

0

 ایسنا نوشت: فرماندار بهبهان گفت: حادثه تیراندازی شب گذشته (۲ آبان) به دلیل اختلافات قومی بوده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده‌اند.

حسین ملک‌خدایی اظهار کرد: در تیراندازی شب گذشته که به دلیل اختلافات قبلی اتفاق افتاد، حدود ۵، ۶ نفر با ساچمه زخمی شدند که به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی افزود: این حادثه در شهر بهبهان روبه‌روی امامزاده حیدر به وقوع پیوست و حمله به هیات عزاداری یا عزاداران حسینی نبوده است بلکه چند نفر به دلیل اختلافات قومی با یکدیگر درگیر شدند، که عوامل این تیراندازی به سرعت دستگیر شدند.

پیش از این سرهنگ سید رحمان موسوی، معاون فرماندهی انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، خبر تیراندازی به هیات عزاداری حسینی در شهرستان بهبهان را تکذیب کرده بود.

وی اظهار کرد: شایعه تیراندازی به عزاداران حسینی در شهرستان بهبهان کذب است و چنین اتفاقی در استان خوزستان رخ نداده است. از مردم تقاضا می‌کنیم به شایعاتی که در فضای مجازی و رسانه‌های غیررسمی منتشر می‌شود توجه نکرده و تنها به اخبار رسانه‌های رسمی اعتماد کنند.

شب گذشته خبر و عکس‌هایی مبنی بر تیراندازی به هیات عزاداری در شهرستان بهبهان و زخمی شدن چهار نفر در این حادثه در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ