تجاوز کارگردان مشهور به یک بازیگر در اسلامشهر

0

پس از دو هفته و در سکوت خبری حاکم بر شهر اسلامشهر، خبر دستگیری (ا.م) کارگردان سینما و تلویزیون که به اتهام تجاوز به یکی از بازیگران، در بازداشت به سر می برد، تایید شد.

عکس تجاوز جنسی دستگیری کارگردان بازداشت کارگردان

فرماندار اسلامشهر در گفتگویی اظهار داشت: فردی که برای کارگردانی فیلم به اسلامشهرآمده بود و در سطح شهر فعالیت می کرد، گویا به دلایلی دچار مشکل شده و متهم و در حال بازداشت است.

غلامحسین آرام با بیان اینکه در این پرونده فقط یک نفر در بازداشت به سر می برد، افزود: دلیل اتهام را دقیقا نمی دانم، ولی پرونده در حال رسیدگی است و اگر ایشان مجرم باشند به اشد مجازات خواهند رسید.

گفتنی است خبرگزاری مهر، خبر این دستگیری را دو هفته پیش کار کرده بود ولی برغم پی گیری های خبرنگار ما هیچ کدام از مسولان حاضر به پاسخگویی نبودند.

کارگردان تله فیلم آخرین شاهد که برای پخش از صدا و سیما در حال فیلمبرداری بود، به دلیل مشکلات اخلاقی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عوامل این تله فیلم که در ساختمان شهرداری اسلامشهر مستقر شده بودند، با معرفی نامه ای که در دست داشتند توانسته بودند در این مدت از امکانات این دستگاه استفاده کنند.

سه شنبه شب این کارگردان فیلم در پی شکایت والدین یکی از بازیگران، دستگیر شد.

آنچه که در این مدت باعث شده تا شایعات بسیاری در شهر رواج پیدا کند، عدم اطلاع رسانی شفاف ادارات و نهادهای مربوطه است که هیچ کدام از مسئولان شهرستان اسلامشهر در مواقع حساس حاضر به پاسخگویی نمی شوند که این امر لطمات جبران ناپذیری را بر روند اعتمادسازی بین مردم داشته است .

متاسفانه عدم استفاده از کارشناسان فرهنگی و هنری در دستگاه های نظارتی و اجرایی باعث شده است تا افراد و گروه هایی در این سال ها با استفاده از رابطه و بدون داشتن تعهد و تخصص لازم، بتوانند از امکانات دولتی در این شهرستان به بهانه ساخت فیلم استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ