تجاوز ۱۰ نفره به دختران در باراجین و جاده زرشک قزوین + عکس

1
این اتفاق بیش از سه بار در این جاده در نزدیکی جاده فرعی زرشک افتاده و دختران جوان در حالی مورد تعرض قرار گرفته‌اند که عده‌ای پسر جوان نیز در اکیپشان حضور داشته‌اند.
۱۰ نفر که سه نفرشان مسلح بوده‌اند، جنایتی مانند آنچه چند سال پیش در خمینی‌شهر اصفهان روی داد را در قزوین و در مورد دختران جوان در یک جنگل مرتکب شدند.
عکس تجاوز جنسی به دختر عکس تجاوز جنسی حوادث قزوین تجاوز جنسی گروهی اخبار قزوین

به گزارش فرهیختگان، متهمان این پرونده به گروه‌هایی که برای تفریح به مناطق باراجین و جاده زرشک در شمال قزوین رفته بودند، حمله و به دخترهای این گروه تجاوز کرده بودند.

اگرچه تا امروز خبر این جنایت به هیچ‌عنوان رسانه‌ای نشده و از سوی مسئولان قزوین مسکوت مانده بود، گفته می‌شود به احتمال زیاد برای متهمان این پرونده که یک ماه پیش دستگیر شده‌اند، کیفرخواست اعدام صادر شده است.

پسران بسته شده به درخت

در جاده باراجین قزوین به دختران جوان که به پیک‌نیک رفته بودند تجاوز شده و متهمان هم دستگیر شده‌اند و حالا مسئولان انتظامی و قضایی قزوین بر سر اینکه چه کسی این خبر را تایید کند، بحث می‌کنند.

این اتفاق بیش از سه بار در این جاده در نزدیکی جاده فرعی زرشک افتاده و دختران جوان در حالی مورد تعرض قرار گرفته‌اند که عده‌ای پسر جوان نیز در اکیپشان حضور داشته‌اند.

گفته می‌شود تعرض‌کنندگان هر بار پسرهای جوان را با تهدید سلاح گرم به درخت بسته و در مورد دختران اقدام به تعرض می‌کردند.

عکس تجاوز جنسی به دختر عکس تجاوز جنسی حوادث قزوین تجاوز جنسی گروهی اخبار قزوین

در حالی بیش از یک ماه از دستگیری ۱۰ نفری که به دختران جوان در باراجین قزوین تجاوز کرده‌اند می‌گذرد که هیچ‌یک از رسانه‌ها حتی رسانه‌های محلی قزوین در این‌باره خبری منتشر نکرده‌اند.

علی‌حسین حسینی‌نژاد، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین درباره این خبر ابتدا اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و سپس می‌گوید: هیچ خبری از این موضوع ندارم و جزئیاتی هم نمی‌دانم.

او همچنین با طرح این پرسش که چه کسی این خبر را به شما داده است، می‌افزاید: از هر کسی که این خبر را گرفتید جزئیات خبر را هم بگیرید.

او در پاسخ به اینکه چطور ممکن است رئیس پلیس آگاهی استان از چنین پرونده‌ای آن هم یک ماه پس از دستگیری متهمان بی‌خبر باشد، توضیح می‌دهد: شاید هم بی‌خبر نباشم اما برای دریافت خبر باید به مقر انتظامی استان بیایید.

احتمالا حکم متهمان اعدام است

از سوی دیگر، کیومرث ایمن معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین، این خبر را تایید می‌کند و اطلاع‌رسانی درباره جزئیات این پرونده را وظیفه دادستان برمی‌شمرد.

او می‌گوید: پرونده در دادسرا باز است و مسئولان قضایی در حال پیگیری هستند اما تنها اطلاع‌رسانی این است که دادستانی باید درباره این پرونده جزئیات بدهد و این امر وظیفه من نیست.

صادق نیارکی، دادستان قزوین نیز اگرچه به صورت تلفنی پاسخگو نیست اما یکی از مسئولان دفتر دادستانی این خبر را تایید می‌کند و می‌گوید که احتمالا حکم همه متهمان این پرونده اعدام است.

یک منبع موثق در اداره آگاهی استان قزوین نیز درباره این اتفاق می‌گوید: متهمان یک بار دست به این جنایت نزده‌اند و چندین بار با همین قصد به بالای جاده باراجین در نزدیکی فرعی زرشک رفته‌اند و در یکی از جنگل‌هایی که مردم برای پیک‌نیک می‌آمدند به دختران جوان تجاوز می‌کردند.

این مسئول انتظامی که نمی‌خواهد نامش فاش شود، اظهار می‌کند: در همه دفعاتی که متهمان دست به این اقدام زده‌اند دختران به‌تنهایی پیک‌نیک نرفته‌اند و به‌صورت گروهی به گردش رفته بودند اما متهمان با سلاح گرم افراد را تهدید می‌کردند و پس از بستن پسران به درخت، دست به این اقدام می‌زدند.

به گفته این شخص، این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفته و احتمالا اعدام، حکمی است که برای این متهمان در نظر گرفته خواهد شد.

متهمان جنایت باراجین قزوین در حالی بیش از یک ماه از دستگیری‌شان می‌گذرد که هیچ‌خبری درباره آنها منتشر نشده و حتی برخی ساکنان این منطقه که به‌خاطر این گزارش با آنها تماس گرفتیم از ماجرا بی‌خبر بودند و تنها عده کمی از ساکنان این منطقه از جنایت خبر داشتند.

تکرار فاجعه خمینی‌شهر

بیش از چهار سال از حادثه خمینی‌شهر اصفهان و اعدام چهار متجاوز آن پرونده می‌گذرد و حالا متجاوزان دیگری این‌بار به دختران قزوینی سوءقصد کرده‌اند.

در حادثه خمینی‌شهر اصفهان که خرداد ۹۰ اتفاق افتاد ۱۴ مرد با حضور در یک باغ خانوادگی به شش زن در مقابل مردان قوم و خویششان تعرض کردند. چهار نفر از این افراد در جریان این پرونده به اعدام محکوم شدند ودر ۲۸ مهرماه ۹۰ در پارک بهشت این شهرستان در ملاءعام به دار آویخته شدند.

متهمان این پرونده که میانگین سنی‌شان ۲۳ سال بود، متهم بودند با ورود غیرقانونی به باغی در حاشیه خمینی‌شهر، بستن دست و پای مردان و تجاوز به زنان، فاجعه باغ وحشت خمینی‌شهر را به‌وجود آورده‌اند.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علیرضاباطنی می گوید

    این گونه تجاوزات جنایتی بسیار زشت و شنیع است و بدون شک حد اقل مجازات عاملین آن اعدام است
    اما آقایان مسئولین
    از شما می پرسم
    آیا اگر شما عوض درگیریهای بی موردسیاسی به فکر کار و ازدواج و مسکن جوانان بودید و این سه معضل بزرگ را برای همیشه حل میکردید آیا باز هم شایع چنین فجایعی بودیدم ؟؟؟
    بدون شک شما هم در گناه آنها شریک جرم هستید