اقدام غیراخلاقی کارگردان ایرانی با یک خانم در کره جنوبی + عکس

9

علی هوشمند در گفت و گو با صبح زاگرس با بیان اینکه فیلم سینمایی ممیرو به کارگردانی هادی محقق از سوی حوزه هنری به بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان کره جنوبی ارسال نشده است گفت: به هر حال جمع نقیضه ای شد و از طرفی یک هنرمند هم استانی توانست در یک جشنواره جهانی مقام کسب کند و از سوی دیگر توقع می رفت یک فیلمساز مسلمان شئونات اسلامی را رعایت کند.

کارگردان ممیرو بیوگرافی هادی محقق

وی بیان کرد: به هرحال توقع می رود یک هنرمند فیلمساز مسلمان در همه عرصه ها و احوالات مقید به شعایر اسلامی باشد این کارگردان هم استانی هم باید هیجانات و احساسات خود را کنترل می کرد و ساده از کنار ارزشها نمی گذشت.

هوشمندی مصافحه و روبوسی با کارگردان فیلم ممیرو را مایه تاسف دانست و گفت:امیدواریم در فضای فرهنگی و هنری شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

در نماهنگ تصویری که از مراسم بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم پوسان کره جنوبی درشبکه های اجتماعی منتشر شده است سید هادی محقق کارگردان دهدشتی فیلم ممیرو پس از حاضر شدن بر روی سن و اجرای یک موسیقی محلی مورد تشویق قرار می گیرد اما پس از آن در اقدامی خلاف شرع و غیراخلاقی با چند خانم مصاحفه و روبوسی می کند.

این اقدام کارگردان فیلم ممیرو موجب ناراحتی بسیاری از کهگیلویه و بویراحمدی ها و جامعه هنری این استان نیز شده است.

فیلم بلند «ممیرو» به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی هادی محقق در بخش اصلی بیستمین دوره جشنواره جهانی پوسان به عنوان نماینده سینمای ایران حضور یافت.

این فیلم دومین اثر هادی محقق پس از «او خوب سنگ می زند» است که توانسته بود در جشنواره‌های مختلف جهانی به نمایش درآید و در بخش بین‌الملل بیست و هفتمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نیز جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را ازآن خود کرد.

فیلم سینمایی «ممیرو»  با سبکی متفاوت و نگاهی تازه داستان تنهایی‌ ایاز ، پیرمرد واخورده از زندگی پر مشقت خود را روایت می‌کند که بعد از اتفاقی مهیب در زندگی، با نوه خود روزگار می‌گذراند و خود را مسبب همه اتفاقات می‌داند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هادی محقق. مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا. تدوین: مجید برزگر. طراح صحنه و لباس: حسین قزلباش. طرح چهره پردازی: پدرام زرگر. صدابردار: علی عدالت دوست. طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی. مدیر تولید: حامد غلامی. دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هادی دیباجی منشی صحنه: آزاده فیروزبخت. دستیار تدوین: حمیدرضا برزگر. طراح گرافیک: طاها ذاکر. طراح جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی. عکاس: سعیده شریفی.

بازیگران: یداله شادمانی. میثم فرهومند. فاطمه بهادر. پریسا واصلی. مهیار آب روان. منوچهر اشکویی. طلوع جهانبازی. تهیه کنندگان:سید رضا محقق. مجید برزگر

فیلم های سینمایی «ممیرو» ساخته هادی محقق و «درخت گردو» ساخته «یرلان نورمحمدف» فیلم ساز قزاقستانی برنده جایزه فیپرشی جشنواره «بوسان» کره جنوبی شدند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم پوسان از ۹ تا ۱۹ مهرماه امسال در کره جنوبی برگزار شد.

سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو نیز میزبان فیلم «ممیرو» به کارگردانی سید هادی محقق (کارگردان جوان دهدشتی) خواهد بود.

سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو ۲۲ اکتبر ۲۰۱۵ با حضور چهره های سرشناس سینمای نوین جهان آغاز به کار کرد. این جشنواره که مهم ترین رویداد سینمایی آمریکا لاتین است در بخش مسابقه فیلم های اول خود شاهد حضور فیلم «ممیرو» آخرین ساخته هادی محقق است.

سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو از ۲ تا ۱۳آبان ماه در برزیل برگزار می شود.

تصاویر زیر مربوط به هادی محقق کارگردان فیلم ممیر درحال روبوسی با خانم ها در بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان کره جنوبی است که در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است.

کارگردان ممیرو بیوگرافی هادی محقق
کارگردان ممیرو بیوگرافی هادی محقق
کارگردان ممیرو بیوگرافی هادی محقق
کارگردان ممیرو بیوگرافی هادی محقق
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 9 )
  1. کهخدا می گوید

    دمش گرم هادی محقق ها در حال افتخار افریدن ولی امثال شما دائما در حال تخریب بس کنید دیگر

  2. مهدی بهادران می گوید

    درود بر استاد محقق
    بهت افتخار می کنیم
    استان کهگیلویه و بویراحمد ،به داشتن عزیزانی مث شما و استاد علی نرگس نژاد و … در صحنه هنر به خود می بالد
    امیدواریم ادامه دهنده راه استاد حسین پناهی باشید

  3. پیمان نوروزی خواه می گوید

    پیمان نوروزی خواه

    تبریک بسیار به استاد محقق ” کارگردان با ذوق ایرانی

    من اخیرا با آثار ایشان آشنا شده ام . امیدوارم با ادامه راه خود باعث افتخار فرهنگ و هنر ایرانی برای
    تسل آینده بخصوص جوانان با استعداد ایرانی شوید . دیدن کارهای ایشان مرا به یاد آثار استاد همیشه زنده ایرانی “آقای کیارستمی ” می اندازد.
    همواره پیروز و پایدار باشید . پیمان از بندر انزلی

  4. نوید می گوید

    بنده به عنوان یک دهدشتی مشکلی با این موضوع ندارم شما برو خودتو درست کن

    ارزش ! این اقا با این همه محرومیت پیشرفت کرده شما چی می گید این وسط

  5. حسن می گوید

    سلام
    من بالاخره نفهمیدم
    میخ اسلام در سر زمین کفر باید فرود خوب یا بد
    در آموزه های دوره ابتدایی من
    به من گفتن
    میخ را بکوب
    چون اون فرزند مسلمان هست
    حالا درست یا غلط
    یا حرف من غلط
    که این حرف من هم نیست
    حرف معلمم بوده
    روزتان زیبا

  6. جوان گمنام می گوید

    من ب عنوان هم استانیش اصلا مشکلی با این کار ندارم هزاران نفر دیگه هم از هم استانیها گفتن ک مشکلی ندارن. دروغ منتشر نکنین. اگه یه مسیولی یه حرفی زده نزنین ب پایه هم استانیهای این سرمایه مملکت. دمش هم گرم. ذهن منفی و خرابتون رو گسترش ندین

    1. حسام می گوید

      اگه با خواهر خودت هم همین کار را بکنه اصلا اشکال نداره ؟

      1. محمود خصال می گوید

        از این مسائل حاشیه ای گذر کنید تا به آرامش برسید. ولذت زندگی رو ببرید.

  7. پروین می گوید

    باید به فرهنگ کشورش احترام میذاشت