مهدی رجب زاده و همسرش در مراسم شام غریبان (عکس)

0

مهدی رجب زاده مانند خیلی از فوتبالی های دیگر به پاس ایام عزای سید و سالار شهیدان علیه السلام و اهل بیتش، شمع روشن کرد.

مهدی رجب زاده با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت:

همسر مهدی رجب زاده همسر فوتبالیست ها همسر بازیکنان بیوگرافی مهدی رجب زاده

«با نام و یاد خداوند، سلام

شام غریبان آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام هم تمام شد و امان از دل زینب سلام الله علیها.

ارباب به حق آقا ابوالفضل العباس علیه السلام ما رو حلال کن و از خدا بخواه گناهانمونو ببخشه و جوونامون رو هدایت کنه و همه مریضا رو شفا بده، آمین.

ان شاءالله به حق امیرالمؤمنین علی علیه السلام این آخرین محرّم عمرمون نباشه.

التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام»


مهدی رجب‌زاده (متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۷ در کازرون) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌باشد.

رجب‌زاده فوتبال باشگاهی را با فجر سپاسی شیراز شروع کرد. او از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ عضو تیم بزرگسالان فجر سپاسی بوده است و سپس در سال ۱۳۸۲ به ذوب‌آهن اصفهان پیوست و با پوشیدن پیراهن شماره ۳۰ از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم بود.

رجب‌زاده با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد. حضور موفق مهدی رجب‌زاده در باشگاه ذوب آهن اصفهان و کسب عنوان آقای گلی در فصل ۸۶–۱۳۸۵ لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۷ گل زده، راه او را برای پیوستن به باشگاه الامارات گشود.

پس از یک فصل بازی در کشور امارات در باشگاه الامارات و سپس سقوط این تیم به دسته یک، در تیر ماه ۱۳۸۷ به تیم فوتبال الظفره از دیگر تیم‌های باشگاهی کشور امارات پیوست و در این تیم ۵ بازی به انجام رساند و سپس در اواخر فصل ۸۸–۱۳۸۷ لیگ برتر فوتبال ایران به مس کرمان پیوست. وی در فصل ۸۹–۱۳۸۸ هم عضو تیم مس کرمان بود و سپس به مدت یک فصل در ذوب‌آهن و یک فصل هم در فجر سپاسی بازی کرد. وی در سال ۱۳۹۱ برای سومین بار به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

رجب‌زاده فوتبال ملی را در بهمن ماه ۱۳۸۳ در زمان برانکو ایوانکوویچ و با حضور در برابر تیم ملی قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آغاز کرد.

او پس از شرکت در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در تیرماه سال ۱۳۸۶، که با حذف تیم ملی ایران توسط تیم ملی کره جنوبی صورت پذیرفت و با برکناری امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران همراه شد، بار دیگر با درخشش در تیم الامارات، توسط منصور ابراهیم‌زاده به عنوان یکی از بازیکنان خط حمله، در لیست ۵۰ نفره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ قرار گرفت. وی پس از مدتی دوری از تیم ملی ایران بار دیگر توسط علی دایی به اردوی دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ دعوت شد.

مهدی رجب‌زاده ۱۶ بازی ملی انجام داده و ۴ گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

نفر سوم برترین گلزنان لیگ برتر ایران

مهدی رجب‌زاده با به ثمر رساندن ۱۰۰ گل با پیراهن تیم‌های فجر سپاسی شیراز، ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در لیگ برتر، پس از غلامرضا عنایتی و آرش برهانی، سومین گلزن برتر تاریخ این مسابقات می‌باشد.

زندگی شخصی

مهدی رجب‌زاده متاهل می‌باشد و دارای یک فرزند دختر و یک پسر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ