انتشار این عکس در نیمه شب برای مهدی طارمی دردسرساز شد

0

عجیب ترین خبر روز یکشنبه حذف ناگهانی نام مهدی طارمی از فهرست پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان بود. آنجا که مشخص شد برانکو پس از بررسی روند تمرینی طارمی در روزهای منتهی به دیدار با ملوان، تصمیم بزرگ را درباره او گرفته است.

طارمی تمرین جمعه پرسپولیس را به دلیل حضور در بوشهر از دست داد، شنبه مثل سایر نفرات استراحت کرد و روز یکشنبه هم با دقایقی تاخیر در درفشی فر حضور یافت تا کار یکسره شود.

بدین ترتیب پرسپولیس امروز و در برابر ملوان بدون طارمی است.

ماجرا اما به همین جا ختم نشد و ساعاتی بعد، انتشار تصویری در صفحات اجتماعی، باعث ابراز نگرانی هواداران پرسپولیس نسبت به وضعیت طارمی شد.

بیوگرافی مهدی طارمی اینستاگرام مهدی طارمی

در این تصویر که دقایقی مانده به ساعت ۲ بامداد دوشنبه در اینستاگرام علیرضا ماهینی، برادر حسین ماهینی، مدافع پیشین پرسپولیس منتشر شد، طارمی در حال گرفتن عکس سلفی از خود، علیرضا ماهینی و یک فرد دیگر بود.

این دو در حال انجام بازی پلی استیشن بودند و طارمی در حالیکه لبخند بر لب داشت سلفی گرفت.

این موضوع و ساعت آپلود عکس، بدون توجه به اینکه ممکن بود عکس قدیمی باشد، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس از وضعیت گلزن اول تیم شان شد و آنها از او خواستند زودتر بخوابد!

مرور برخی پیام هایی که خطاب به منتشر کننده عکس نوشته شد تاییدی است بر این نگرانی هواداران پرسپولیس در آستانه بازی حیثیتی با استقلال.

بیوگرافی مهدی طارمی اینستاگرام مهدی طارمی

طارمی که روز یکشنبه سوم آبان ۹۴ نخستین مورد انضباطی را با تایید مسولان باشگاه پرسپولیس در پرونده خود ثبت کرد،بد نیست در قبال رفتارهای بیرون زمین خود هم حرفه ای تر برخورد کند،جایی که قواعد خرد و کلان برای ریز و درشت جای شوخی باقی نمی گذارد و برانکو این را در عمل و در حساس ترین زمان به شاگرد جوانش آموخت.

این درست که طارمی در تفکرات برانکو در بازی با ملوان جایی ندارد اما آیا بهتر نبود او از عصر یکشنبه و بلافاصله پس از اطلاع از تصمیم سرمربی تیمش، بر دربی متمرکز می شد؟

آیا طارمی در فرصت کوتاه تا بازی جمعه، از نظر روحی مهیای خلق یک اتفاق بزرگ خواهد بود؟

آن دسته از هواداران پرسپولیس که نسبت به انتشار این تصویر واکنش نشان دادند و خواهند داد، سخت امیدوارند عصر آدینه و پس از دربی هم لبخند بر لب مهدی طارمی باشد.

کاپ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ