رسوایی جدید در لیگ برتر ایران توسط آبی ها

0
برنامه ۹۰ با نمایش کاغذی که از درون دروازه استقلال خوزستان بیرون آمد، پرده از یک راز بزرگ برداشت!

در روزهایی که همه از موفقیت استقلال خوزستان حرف می زدند، برخی افراد ادعا می کردند عبدالله ویسی با یک جادوگر همکاری دارد. البته ویسی به باشگاه اعلام کرده این شخص دعا نویس است و بدشانسی را از تیم دور می کند.

اما هیچ کس جرات نداشت این ادعا را علنی و رسانه ای کند تا این که در جریان بازی دیروز استقلال خوزستان و همنام اهوازی اش یکی از بازیکنان استقلال اهواز کاغذی را از درون دروازه خسوس، دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان در آورد که روی آن ورد نوشته شده بود.

این بازیکن کاغذ ورد را به دوربین ها نشان داد و همین ماجرا سوژه ای شد برای عادل فردوسی پور که فیلم این اتفاق را در برنامه ۹۰ پخش کند. در این میان خسوس برزیلی که یک بار دیگر کلین شیت کرد هم اعتراف کرد مربی به آنها گفته این کاغذها را به همراه داشته باشند!

آن یک کاغذ چند تا بود که روی آن به زبانی خاص، وردی نوشته شده بود. مشخص است که با توجه به فحوای نوشته نکته ای در میان است؛ یک تکه کاغذ با حروف فارسی در دروازه گلر برزیلی!

در هر صورت این یک رسوایی جدید در فوتبال ایران و لیگ برتر است. این که یک تیم به جای کار فنی دنبال جادو جنبل باشد و ارزش های فنی تیم خود را با این وردها و کاغذها زیر سوال ببرد.

منبع: جام نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ