عکس های برهنه صدف طاهریان به سبک گلشیفته فراهانی

7
یکی از بازیگران زن تلویزیون که به تازگی کشف حجاب کرده است، عکسی برهنه به سبک گلشیفته فراهانی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.

در ادامه، این بازیگر زن که کشف حجاب را کافی ندانسته، جا پای گلشیفته فراهانی گذاشت و عکسی برهنه از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. گویا باید منتظر باشیم تا این خانم بازیگر پا را فراتر گذاشته و به گلشیفته دیگری در سینمای ایران تبدیل شود و روز به روز عکس هایی مبتذل تر از خود را برای عموم به نمایش بگذارد.

همسر صدف طاهریان عکس لخت صدف طاهریان عکس جدید صدف طاهریان عکس برهنه گلشیفته فراهانی بیوگرافی صدف طاهریان اینستاگرام گلشیفته فراهانی اینستاگرام صدف طاهریان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. نسرین می گوید

    گفته بود که میخواد پرده از سینمای کثیف ایران برداره. یادت باشه شاید سینما ایران همیشه کثیف بوده ولی با کثافت هایی مثل تو کثیف تر هم شد. ننگ تان باد.

    1. sajad می گوید

      دمت گرم نسترن خانوم
      .بی وجود بیشعور ….

    2. Reza می گوید

      سلام نسرین

  2. سارا می گوید

    حالا من کاری به حجابش ندارم…ولی خداییش خیلی خوشگل و جذاب و نازه…حقش هست تو هالیوود بازیگر شه…به خدا ازخیلی بازیگرهای هالیوود خوشگلتره…واقعا چهره اش ناز و محشره مخصوصا چشاش

    1. سولماز می گوید

      عزیزم از این خوشگلا تو دنیا از جمله ایرا ن زیادند هر کسی شش من بماله خوشگل میشه زغالم آرایش کنه زیبا میشه حالا این افتخاره که ایشون هالیود بازیگر بشند جالبه تازه این ازمیگه سینما خرابه ببخشید که آدمای سالم لخت میشند عزیز میخواسته بره خارج لخت بشه سینما رو بدنام می کنه اینای که به این راحتی لخت میشند زمینشو دارند اینکارا رو کردند چکار کنیم چطوری باید به خارجیها بگیم ما هستئییییییم دیگه عزیز لخت شدن افتخار نیست خارجیا چشمو دلشون پره .

    2. mahla می گوید

      حق با سارا جونه توی زندگی دیگران دخالت نکنیم

  3. hassan می گوید

    حالا خدایی بگین صدف طاهریان اززری خوشکام وشورانگیز طباطبایی وافرین عبیسی که درفیلمها …. رابه لرزه دراوردند بدتره؟خداییش واقع بین باشید این خانومها درفیلمها تمام بدنشان را …. مادرزاد اونهم جلوی چشمان صدها نفر عوامل فیلم ومیلیونهانفرتماشاگر فیلم دراختیاربوالهوسان وشهوت پرستان گذاشتندحالا احترامشان ازماهابیشتر وبهترهم هست خم به ابرو هم نمی اورندوسینما یعنی پذیرش هرنوع فیلم اعم از …. وخانوادگی.