“سگ های زرد” ، پسر دایی های چکامه چمن ماه + عکس

1
شاید خیلی ها ندانند که دو نفر از اعضای مقتول گروه موسیقی “سگهای زرد” «The Yellow Dogs» یعنی سروش و آرش فرازمند پسردایی های چکامه چمن ماه بودند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ چکامه چمن ماه هم به مانند صدف طاهریان با قرار دادن تصاویری فاقد حجاب در صفحه اینستاگرامش کشف حجاب خود را علنی کرده است.
یکی از بستگان نزدیک چمن ماه درباره ماجرای کشف حجاب اینستاگرامی این بازیگر گفت: چکامه مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و طبیعی است که پوشش خود را هم منطبق با استانداردهای کشوری که در آن اقامت دارد انتخاب کرده است.
شوهر چکامه چمن ماه بیوگرافی هنگامه فرازمند بیوگرافی سروش فرازمند بیوگرافی آرش فرازمند اینستاگرام چکامه چمن ماه The Yellow Dogs

چکامه چمن ماه که متولد ۱۳۵۹ و دیپلم مجسمه سازی است کار بازیگری را اواخر دهه هفتاد و با “بودن و نبودن” کیانوش عیاری آغاز کرد.
در سالهای بعد چمن ماه در آثاری چون “سهراب”، “جایی دیگر”،”شکلات”،”ازدواج صورتی” و “حریم” ایفای نقش کرد.
فیلم پرحاشیه “پایان نامه”،”گیرنده”،”گهواره ای برای مادر” و “اعترافات ذهن خطرناک من” دیگر آثار این بازیگر زن در سالهای اخیر بوده اند.
آخرین تجربه بازیگری چمن ماه فیلمی ویدیویی است به نام “آن آواز غمناک” ساخته آرش سنجابی که بیشتر به عنوان نویسنده شناخته می شود. چمن ماه در این فیلم با دو چهره ورزشی به نامهای سوشا مکانی و هادی ساعی همبازی بوده است.
چکامه چمن ماه فرزند هنگامه فرازمند منشی صحنه سینمای ایران است.
فرازمند که سابقه بازیگری هم داشته و از جمله در “آژانس شیشه ای” نقش کوتاهی ایفا کرده بود، در سالهای اخیر به دلیل برخی مشکلات حضور فعالی در سینما ندارد.
بعد از گلشیفته فراهانی، مینا لاکانی و صدف طاهریان، چکامه چهارمین بازیگر زنی است که از ایران رفته و کشف حجاب می کند.
شاید خیلیها ندانند که دو نفر از اعضای مقتول گروه موسیقی “سگهای زرد” یعنی سروش و آرش فرازمند پسردایی های چکامه چمن ماه بودند.

شوهر چکامه چمن ماه بیوگرافی هنگامه فرازمند بیوگرافی سروش فرازمند بیوگرافی آرش فرازمند اینستاگرام چکامه چمن ماه The Yellow Dogs

پسردایی های چکامه که مدتی بعد از تشکیل گروه “سگهای زرد” به آمریکا مهاجرت کرده بودند دو سال قبل با شلیک گلوله علی اکبر رفیعی از اعضای گروهی به نام “فری کیدز” در بروکلین نیویورک کشته شدند!

شوهر چکامه چمن ماه بیوگرافی هنگامه فرازمند بیوگرافی سروش فرازمند بیوگرافی آرش فرازمند اینستاگرام چکامه چمن ماه The Yellow Dogs
آن دو جوان که با سری پرسودا هوس ینگه دنیا و جهانی کردن گروهشان به سرشان زده بود، سرنوشتی تلخ در بروکلین پیدا کردند خدا عاقبت دخترعمه شان را به خیر ختم کند…
احمدرضا معتمدی کارگردان آثاری چون “قاعده بازی” و “آلزایمر” اخیرا قصد داشت در درامی با نام “بوف کور” نقبی بزند بر آنچه بر “سگهای زرد” رفت با این حال علیرغم دریافت پروانه ساخت به تهیه کنندگی محمد خزاعی، امکانات مالی تولید برایش فراهم نشد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سحر راد می گوید

    اگه اشتباه نکنم…. باریگرم بودن…
    تو فیلم “کسی از گربه های…ایرانی خبر ندارد..” بازی میکردن