آیا این زن زیبای عرب رئیس جمهور آمریکا می شود؟ + عکس

0
این زن سوری قصد دارد تا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند و حتی برنامه های خود را نیز برای اداره این کشور اعلام کرده است.

ثریا فقس، نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات آینده این کشور است.

پدر ثریا، میشیل فقس در سال ۱۹۷۱ از شهر حلب سوریه به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد، و با مادر ثریا، “دالی” که از ونزوئلا به آمریکا آمده بود، ازدواج کرد و در سال ۱۹۸۱ ثریا در شهر نیویورک به دنیا آمد.

به گزارش العربیه، ثریا، که خود عضو حزب جمهوریخواه آمریکاست، تصمیم گرفته تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور بصورت مستقل شرکت کند. او می گوید با وجود آنکه عضو حزب جمهوریخواه است، به دلیل اینکه در لیست نامزدان این حزب قرار گرفتن کار دشواری است، تصمیم گرفته تا بصورت مستقل وارد مبارزات انتخاباتی شود.

ثریا که در سال ۱۹۸۱ در نیویورک به دنیا آمده، تحصیلات خود را در رشته حقوق سیاسی و روابط بین الملل ادامه داده، و اکنون ۱۵ سال است که تدریس می کند.

انتخابات ریاست جمهوری 1400 اخبار انتخابات آمریکا اخبار انتخابات

ثریا بر رویدادهای خاورمیانه تمرکز دارد، و معتقد است که “تفاوتهای فرهنگی و تفاوتهای زبانی” باعث رنج بسیار مردم این منطقه شده است.

او برای ریاست جمهوری برنامه ای اعلام کرده که در راس آن “حفظ امنیت ملی ایالات متحده آمریکا” قرار دارد.

البته العربیه یک رسانه وابسته به وهابی ها و تکفیری های عربستان سعودی است ، و عربستان سعودی هم دشمن درجه یک سوریه و اصلی ترین حامی گروهک تروریستی داعش بعد از آمریکا و انگلیس و اسرائیل است.
حالا پشت پرده اعلام این خبر از این رسانه حامی تروریست چیه ؟ خدا عالم است .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ