دختری‌ که‌ با فروش‌ پسورد درآمدزایی می‌کند + عکس

0
امروزه نسبت به گذشته، مسئله امنیت آنلاین به بزرگ‌ترین نگرانی‌های کاربران تبدیل شده است. چرا که گذر واژه های ما، از دسترسی به ایمیل شخصی گرفته تا تا اکانت شخصی بانک را امکان پذیر می‌سازند. متاسفانه در سال های اخیر و با گسترش فضای سایبر در میان جامعه، افراد سودجو دست به ارتکاب انواع جرم های سایبری زده اند که همین امر باعث تشدید این نگرانی ها شده است. در این میان خبرها حاکی از آن است که یک دختر یازده ساله روش جالبی را برای ایجاد کدهای امنیتی ابداع کرده است.

 یک دختر ۱۱ ساله به نام Mira Modi، با استفاده از سیستم Diceware (انداختن تاس) برای خریداران خود گذر واژه ایمنی را ایجاد کرده است. نحوه عملکرد این سیستم این طور است که با انداختن یک تاس معمولی شش وجهی، او به اعدادی می رسد که هر یک با کلمات مختلفی مطابقت دارند. هنگامی که این کلمات، همانند یک ریسمان با یکدیگر ترکیب شوند، برای یک کامپیوتر در واقع سخت می شود تا مفهوم آن را بررسی کند اما برای انسان آسان است و به راحتی می تواند به یاد بیاورد.

کسب درآمد از اینترنت راز پولدار شدن آموزش میلیاردر شدن آموزش پولدار شدن Mira Modi

براساس گفته های Ars Technica، میرا مودی سعی کرده است در ماه اول کار خود ۳۰ گذرواژه بفروشد. نکته جالب توجه این است که فرآیند اجرایی این دختر یازده ساله بسیار ساده و بدون به کارگیری تکنولوژی خاصی انجام می شود. به طوری که او یک تاس واقعی را می اندازد، سپس نگاهی به لیست لغاتش می اندازد و شماره بدست آمده را با کلمه معادل آن مطابقت می دهد. بعد از آن نتیجه حاصل که در واقع گذر واژه می باشد را به افراد و خریداران ارسال می کند.

ایده اولیه این پروژه از مادر مودی که یک روزنامه نگار در عرصه تکنولوژی می باشد، الهام گرفته شده است. امروز این دختر یازده ساله قصد دارد تا گذرواژه های خود را به صورت آنلاین بفروشد.

در سال های اخیر امنیت آنلاین و حفظ محیط شخصی افراد به یک نگرانی مهم تبدیل شده است، لذا ایجاد یک فضای ایمن برای کاربران اینترنت آن هم به وسیله این روش جالب، قابل ستودن می باشد.

او در حال حاضر در هر ساعت ۴۰ هزار تومان به پول ایران درآمد دارد. و به تعداد مشتریانش هر روز اضافه می شود

If she kept busy at it full-time, Modi would be raking in about $12 per hour—fully one-third more than New York state’s $8.75 minimum wage, which is set to go up to $9.00 on December 31, 2015. As of now, she said she’s sold “around 30” in total, including in-person sales.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ