لقب جالب احسان حاج صفی در آلمان

0
ملی پوش ایرانی اف اس وی فرانکفورت در بازی جام حذفی برابر هرتابرلین بهترین نمایش خود را ارائه داد تا جچایی که فاصله چندانی با رسیدن به اوج محبوبیت نداشت.
بیوگرافی احسان حاج صفی

احسان حاج صفی در ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای تیمش مقابل هرتابرلین در ولفسبانک اشتادیون یکی از بهترین نمایش های خود از زمان پوشیدن پیراهن این تیم دسته دومی آلمان را ارائه داد اما نمایش او هم برای صعود فرانکفورتی ها به مرحله بعد کافی نبود تا اف اس وی در عین شایستگی از دور مسابقات دی اف پوکال کنار برود. حاج صفی در ماراتن ۱۲۰ دقیقه ای دیشب بنا به صلاحدید توماس اورال سرمربی فرانکفورتی ها در هر نیمه در یک پست بازی کرد اما اوج درخشش او زمانی بود که در نیمه دوم و وقت های اضافه به عنوان هافبک چپ به میدان رفت و بارها مدافعان هرتا را آزار داد.

مهمترین صحنه ای که حاج صفی را می توانست به محبوب ترین چهره فرانکفورتی ها تبدیل کند در دقیقه ۱۲۰ بازی رقم خورد جایی که شوت سرکش ملی پوش ایرانی از فاصله ۳۵ متری با اختلاف چند سانتی متری از بالای دیرک دروزاه هرتابرین به بیرون رفت تا تنها آه و افسوس این صحنه برای حاج صفی و نیمکت نشینان فرانکفورتی باقی بماند. به این ترتیب می توان گفت احسان حاج صفی با آشنا شدن با جو فوتبال آلمان حالا یکی از مردان کلیدی تیمش شده و در آینده از این بازیکن در ترکیب تیم اف اس وی حرف های زیادی خواهیم شنید.

نکته جالب اینکه حاج‌صفی که اسم نامأنوسی برای آلمانی ها دارد توسط گزارشگر آلمان با لقب ایقانه معرفی می‌ شد که در واقع به ملیت ایرانی حاج‌صفی اشاره می‌ کند.

منبع: ورزش سه
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ