کشته شدن فرمانده جبهه النصره بدست مدافعان حرم (عکس۱۸+)

0
محمد خطیب یکی از فرماندهان جبهه النصره بدست مدافعان حرم کشته شد.
حسن شمشادی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود از کشته شدن یکی از فرماندهان جبهه النصره خبر داد.
شمشادی در این پست نوشت: در ده روز گذشته در نبردهای سنگین در استانهای حلب، شمال لاذقیه و ادلب، در چارچوب عملیات بزرگ و مهم ” انتقام سخت” صدها تروریست تکفیری، به درک واصل شدند و رفتند اون ور، تا با اولیاء شون محشور بشن .ان شالله

عکس داعش بیوگرافی حسن شمشادی اخبار داعش
محمد خطیب یکی از فرماندهان تروریست های جبهه النصره در جنوب حلبه که در درگیری با شیربچه های مقاومت و مدافع حرم به هلاکت رسید .
پ ن یک : اصلا دوست نداشتم که عکس این تروریست های متعفن تکفیری رو، در کنار عکس های شهدای پاک و مطهر عزیز مدافع حرم قرار بدم، اما خواستم با انتشار این عکس و خبر، اون دسته عزیزانی رو که مدام سوال می کنند که چرا شمار شهدای ما این روزها در سوریه افزایش پیدا کرده، یک بار دیگه مطلع کنم که نبرد بسیار سختی در جریانه و این افزایش به این نبرد و همچنین افزایش کمی و کیفی مستشاران نظامی عملیاتی ما در میدان نبرد ارتباط مستقیم داره .
پ ن دو : بدانیم و اگاه باشیم که انتشار کم شمار تلفات تروریست ها، دلیلی بر نبود تلفات اونها در نبرد یا شمار کمشون نیست، و صرفا اطلاع رسانی از طرف تروریست ها در این باره ضعیفه و از این ورم، تمایلی برای نشون دادن چهره های کریه شون نیست .
پ ن سه : بی شک و تردید، چندین برابر شهدای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت و مدافعان حرم در طرف مقابل، تلفات هست و به هیچ وجه در این مساله تردید نداشته باشید، که : لاریب فیه.
منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ