شماره تلفن خواهر وزیر حسن روحانی!

1
پس از آن که خواهر وزیر محترم آموزش و پرورش با اعلام عمومی شماره تلفن خود، از فرهنگیان خواست تا مشکلات خود را با او در میان بگذارند تا آن‌ها را به گوش وزیر آموزش و پرورش برساند، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تنها پل ارتباطی فرهنگیان با وزارت آموزش و پرورش شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش نیست.
پاپایی معاون رسانه‌ای روابط عمومی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این موضوع گفت: به نظر می‌رسد که از مصاحبه مذکور استنباط‌های نادرستی صورت گرفته است که این استنباط‌ها محل خدشه بوده و صحت ندارد.
وی افزود: در این مصاحبه هدف مصاحبه شونده و رسانه این نبوده است که تنها مجرای اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی همچنین اعلام انتقاد و شکایات از آموزش و پرورش، شماره تلفن ذکر شده باشد و در وزارت آموزش و پرورش علاوه بر این که ادارات استان‌ها و مناطق به صورت روزانه در خدمت همکاران فرهنگی و اولیای محترم هستند، در سطح ملی نیز این وزارتخانه تنها مرجع و کانال رسمی در امر اطلاع‌رسانی در خصوص اخبار، رویدادها و برنامه‌های رسمی است.
پاپایی تأکید کرد: به همین منظور مردم می‌توانند به بخش ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش با شماره تلفن‌های ۸۲۲۸۲۱۱۳، ۸۲۲۸۲۱۱۴ و شماره شبانه روزی ۸۸۸۹۴۱۰۵ همچنین شماره فکس ۸۸۸۹۴۰۵۴ مراجعه و انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را در میان بگذارند.
وی افزود: بخش سخنان شما با وزیر نیز در پایگاه رسمی این وزارتخانه نقطه نظرات و پیشنهادات فرهنگیان را به صورت شبانه روز دریافت و در اختیار وزیر آموزش و پرورش قرار می‌دهد.
پاپایی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده بخش‌های بازرسی، پاسخگویی به شکایات و مرکز حراست نیز در خدمت فرهنگیان و خانواده‌های محترم ایشان در ارتباط با مشکلات احتمالی هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نیت مصاحبه شونده نیتی خیرخواهانه بوده و مراد ایشان این نبوده که شماره تلفن شخصی‌شان تنها پل ارتباطی با آموزش و پرورش است و با توجه به پیشرفت‌های جهانی امروز پذیرفتنی نیست که تلفن شخصی تنها حلقه ارتباطی با وزارتخانه بزرگی چون آموزش و پرورش باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. امین می گوید

    اگه واسش مزاحمت ایجاد کنن حقشه