خودرو بازیکنان پرسپولیس و استقلال؟ / لوکس ترین ماشین مال کیست؟

0

در این مطلب خودروهای بازیکنان دو تیم بررسی شده است .

مهمترین مساله در فوتبال ایران نیز باخبر شدن از این ماجراست و اینکه هر کدام از بازیکنان پرسپولیس در کدام منطقه اسکان دارند و ماشین شان چیست.

خبری از پورشه های رویانیان نیست

بعد از حضور محمد رویانیان در پرسپولیس صحبت های زیادی درباره اهدای پورشه های گمرکی به بازیکنان برای صید آنها در قبال بخشی از قرارداد آنها شد. محمد قاضی، کریم انصاریفرد، محسن بنگر و سیدجلال حسینی جزو بازیکنانی بودند که گفته می شد با این طریق پای میز مذاکره با پرسپولیس نشسته اند. هر چند در آن برهه این خبر حاشیه های زیادی را به همراه داشت و بازیکنان در صدد تکذیب آن بودند اما پارکینگ درفشی فر که به نمایشگاه بنز و پورشه تبدیل شده بود باعث شد تا همه روی این خبر زوم کنند. تکذیب ها هم در نهایت به این ختم شد که برخی بازیکنان در انتها و بعد از اینکه موفق به دریافت سند خودروی خود نشدند اعتراضاتی در این باره کردند تا مشخص شود این خبر کاملا صحت داشته و مثل همیشه آنها برابر فرار از حاشیه دیوار رسانه ها را کوتاه دیدند و به تکذیب پرداخته اند.

Z4 مسلمان همچنان پرطرفدار

محسن مسلمان در حال حاضر لوکس ترین ماشین را در بین هم تیمی هایش دارد. زد فور مشکی رنگ مسلمان که با پلاک ۷۷ همچون شماره پیراهنش ست شده است به یکی از گرانقیمت ترین ماشین های پارکینگ درفشی فر در زمان تمرینات این تیم تبدیل شده است و بیراه نیست که برخی بازیکنان جوان این تیم گاهی از او برای قرض گرفتن این خودرو رو بیندازد.

خودرو فوتبالیست ها خودرو بازیکنان بیوگرافی سوشا مکانی بیوگرافی بابک حاتمی
نوراللهی همچنان ۲۰۶

احمد نوراللهی از زمان حضورش در پرسپولیس که در فصل گذشته رقم خورد تاکنون با خودروی ۲۰۶ سفید خود در تردد است و همچون بازی چشم نوازش تغییری در سطح رفتاری اش حتی در بیرون زمین شکل نگرفته است.

بنگر بی ام دبلیو ات کو؟

محسن بنگر که در طول سال های اخیر با حضور در سپاهان و در سطح اول فوتبال ایران از نظر مالی شرایط مناسبی به دست آورده بود در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس با انواع و اقسام خودروهای لوکس در تمرین حاضر می شد و به نظر می رسد مشکلات مالی این تیم روی او هم تاثیر گذاشته و مدافع مستحکم سرخپوشان این روزها معمولا با دوستانش یا آژانس در تمرین حاضر می شود و خبری از بی ام دبلیو ۶ و ۳ و پورشه اش نیست.

خودرو فوتبالیست ها خودرو بازیکنان بیوگرافی سوشا مکانی بیوگرافی بابک حاتمی


سوناتا و بابک حاتمی

بابک حاتمی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می کند با همان خودرویی که در زمان حضور در سایپا آن را خریداری کرده در تمرین حاضر می شود و سوناتای مدافع راست سابق پرسپولیس که در این فصل به جناح چپ کوچ کرده خودرویی است که این روزها حاتمی با آن در حال تردد است.

گلرها همچنان دوستدار شاسی

سوشا مکانی نیز همچون دیگر گلرهای فوتبال ایران و دنیا علاقه خاصی به ماشین های شاسی بلند دارد. خودروی فعلی گلر شماره یک ملی پوش پرسپولیس لکسوس است که او همچنان علاقه مند است القا کند که خودرویش خودش نیست و از دوستانش قرض گرفته است.

خودرو فوتبالیست ها خودرو بازیکنان بیوگرافی سوشا مکانی بیوگرافی بابک حاتمی


گلزن دربی و سمند

علی علیپور، جوانترین گلزن دربی با خودروی سمند در محل تمرین سرخپوشان حاضر می شود و هنوز به دنیای خودروهای لوکس ورود نکرده است. او که در ابتدای فصل نیز اعتراضات زیادی به مشکلات مالی اش داشت این روزها با خودروی سمند نقرابی خود به تمرین تردد می کند و باید دید چه زمانی به فکر تعویض آن می افتد.

از اهدای خودرو به هشت با تعصب تا خرید ۲۰۷

مهدی طارمی این روزها با خودروی ۲۰۷ خود به محل تمرین پرسپولیسی ها تردد می کند و این درحالی است که در انتهای فصل گذشته خودروی ام وی ام اهدایی اش را به مجتبی محرمی تقدیم کرد. خودروی طارمی معمولا وظیفه رساندن برخی بازیکنان جوان پرسپولیس را نیز برعهده دارد و او هیچ وقت تنها به درفشی فر نمی آید.

کمال و ۲۰۶

اگر کمال کامیابی نیا را به همراه محسن مسلمان و خودروی بی ام دبلیوی او ندیدید منتظر باشید تا با ماشین ۲۰۶ سفیدرنگش خود را به محل تمرین برساند. دوست صمیمی این روزهای مسلمان معمولا با او به محل تمرین می آید و اگر روزی از او جا بماند با ۲۰۶ یادگار از دوران نفت خود را به درفشی فر می رساند.

برانکو استیشن

کادرفنی پرسپولیس نیز با یک دستگاه استشین جک خود را به محل تمرین می رسانند و این خودرو که یادگار دوران محمد رویانیان است وظیفه انتقال برانکو و دستیاران خارجی اش را برعهده دارد. یک راننده بی حاشیه و البته فضایی راحت در درون این خودرو باعث شده تا برانکو و هم وطنانش از این مساله استقبال کند.

رامین ۲۰۶

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس این روزها با خودروی ۲۰۶ در محل تمرین سرخپوشان حاضر می شود و خبری از جنسیسی که گفته می شود در زمان حضورش در راه آهن خریداری کرده نیست. البته اوضاع نامساعد مالی راه آهن در فصل گذشته به نظر می رسد باعث شده او آن خودرو را به فروش برساند و منتظر روزهایی باشد که بار دیگر به دنبال خودروی لوکس بازگردد. هر چند بعید است با پرداختی های قطره چکانی فعلی پرسپولیس این آرزویش به زودی محقق شود.

فرشاد بی ام دبلیو ایکس ۳

فرشاد احمدزاده سه فصل گذشته که بازیکنی ناشناس در تمرین پرسپولیس بود را از خاطر پاک کنید. شماره ۱۰ فعلی سرخپوشان با دو فصل حضور درخشان در تراکتورسازی بعنوان بازیکن سرباز با شرایط خوبی به این تیم بازگشت و اکنون نیز بی ام دبلیوی ۳ و ۵۷۰ خودروهایی هستند که او برای تردد از آن استفاده می کند و او نیز در تلاش است القا کند خودروها متعلق به دوستانش هستند و قرضی از آن استفاده می کند.

خارجی ها ریو

مایکل اومانیا، جری بنگستون و لوکا ماریچ به عنوان سه بازیکن خارجی پرسپولیس به کمک راننده ای که باشگاه در اختیار آنها قرار داده به تمرین و مراکز خرید تردد می کنند. هر چقدر نیلسون و ایمون زاید در یادگیری تهران و رانندگی در آن تبحر داشتند مدافع کاستاریکایی و دوستانش در آن ضعیف بوده اند تا یک دستگاه خودروی ریو وظیفه انتقال آنها را برعهده داشته باشد.

مهدی رحمتی، پیشگام استقلالی ها

مهدی رحمتی در بین تمام بازیکنان استقلال لوکس ترین ماشین را در اختیار دارد. او با بی ام و ۵۳۰ سر تمرین می آید و دربین بازیکنان استقلال بهترین خودرو را در اختیار دارد.

دو قلوها و خودروهای متفاوت

در بین بازیکنان استقلال خسرو حیدری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند اما ماشین هایشان را از یک مدل خریداری نکرده اند. امید ابراهیمی هیوندا آی ایکس ۵۵ دارد و خسرو حیدری با سوناتای نیوفیس سر تمرین می آید.

کپی امین حاج محمدی از روی دست برهانی

امین حاج محمدی که در این فصل به استقلال پیوسته خودرویی مشابه آرش برهانی خریداری کرده است. او بعد از اینکه اولین پولش را از باشگاه استقلال دریافت کرد، ترجیح داد از خانواده کیا اسپورتیج خریداری کند، دقیقا همان ماشینی که ارش برهانی هم آن را دارد.

خودرو فوتبالیست ها خودرو بازیکنان بیوگرافی سوشا مکانی بیوگرافی بابک حاتمی


مشتریان ایران خودرو

در بین بازیکنان و کادرفنی استقلال تعداد زیادی از آنها مشتریان ایران خودرو هستند و ترجیح می دهند ماشین های وطنی سوار شوند. جابر انصاری، یعقوب کریمی، علی اصغر قربانعلی پور، محمد نوازی و مجید صالح افرادی هستند که با پژو ۲۰۶ سر تمرین می آیند و البته روزبه چشمی هم ترجیح داده با اولین پول قراردادش یک پژو پرشیای صفر خریداری کند.

فخرالدینی و رابطه خوبش با دین محمدی

اگر به خودروهای میلاد فخرالدینی و سیروس دین محمدی مربی استقلال توجه کنید، می توانید متوجه شوید که آنها چه رابطه خوبی با هم دارند. هم فخرالدینی و هم دین محمدی هر دو با کیاسراتو سر تمرین استقلال می آیند.

دو مشتری مزدا در بین استقلالی ها

در بین استقلالی ها کمپانی مزدا هم علاقمندان خاص خود را دارد. در بین بازیکنان این تیم وحید طالب لو و سجاد شهباززاده، بازیکنانی هستند که مزدا۳ سوار می شوند تا به نوعی کمپانی مزدا هم در بین بازیکنان استقلال طرفدارانی داشته باشد.

یاغی عراقی و ماشین آف رود

در بین بازیکنان استقلال تنها جاسم کرار است که ماشین آف رود سوار می شود. او که حالا پولش را هم از باشگاه استقلال گرفته است، با تویوتا لندکوروز نمره بغداد به تمرین استقلال می آید.

خودرو فوتبالیست ها خودرو بازیکنان بیوگرافی سوشا مکانی بیوگرافی بابک حاتمی


خودروی مجیدی می درخشد

فرزاد مجیدی در بیشتر تمرینات با هیوندا آزرا در تمرین استقلال حاضر می شود. البته او گاهی هم با لندرور فرهاد مجیدی برادرش به تمرین می آید ولی چیزی که مشخص است او هم از مشتری های برند هیوندا است.

سرمربی و علاقه اش به برند هیوندا

زمانی که مظلومی در لیگ یازدهم سرمربی استقلال بود ترجیح می داد با پژو ۲۰۶ سر تمرین استقلال حاضر شود ولی حالا تحت تاثیر فعالیت هایی که در ۳ سال دوری اش از فوتبال داشته، توانسته یک هیوندای آی ایکس ۵۵ برای خود دست و پا کند.

مشتری های دائم آژانس

در بین بازیکنان استقلال کسانی هم که مشتری های دائم آژانس استادیوم آزادی هستند. حنیف عمران زاده و میثم مجیدی بازیکنانی هستند که در کنار پروپجیچ، هرائر مگویان،محسن کریمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و علیرضا رمضانی ماشین ندارند و با آژانس از تمرین به خانه های شان می روند.

منبع : ورزش سه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ