حسین ابریشمچی از کشته شدگان لیبرتی + عکس

0

به نوشته رسانه های منافقین، حسین ابریشمچی (برادر مهدی؛ همسرسابق مریم رجوی) از اعضای اصلی گروهک نفاق به درک واصل شد. وی عامل اصلی جنایت عملیات مهندسی این فرقه تروریستی بود که ۶ نفر از هموطنان مان را با شکنجه به طرز فجیعی به شهادت رساند.

همسر مریم رجوی مهدی ابریشمچی منافقین مجاهدین خلق چیست بیوگرافی حسین ابریشمچی

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.

ابریشمچی عامل اصلی جنایت عملیات مهندسی این فرقه تروریستی بود که ۶ نفر را با شکنجه به طرز فجیعی به شهادت رساند.

گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشکها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.

همسر مریم رجوی مهدی ابریشمچی منافقین مجاهدین خلق چیست بیوگرافی حسین ابریشمچی
اما در حالی که ابتدا مشخص نبود که عملیات شب گذشته توسط چه گروهی انجام شده، صبح امروز، جیش المختار عراق مسئولیت آن را بر عهده گرفت. وثیق البطاط، رهبر این گروه اظهار داشت: « جیش المختار که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند؛ اما آن ها با وجود تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی، اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است». وی منافقین هشدار داد که اگر هر چه سریعتر خاک عراق را ترک نکنند احتمال تکرار این گونه عملیات‌ها وجود دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ