مرگ فجیع یک دختر پس از زورگیری در میدان صادقیه تهران

0

شب گذشته زورگیری سرنشین یا سرنشینان یک خودروی پراید از دختر جوان در حوالی میدان صادقیه، منجر به مرگ فجیع این دختر جوان شد که بعد از اعلام این حادثه به مأموران پلیس و بازپرس ویژه قتل، تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

این حادثه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به این شکل رخ داد که دختر جوان به قصد خرید دارو منزل را ترک کرده و بعد از اینکه از دارخانه‌ای در محدوده فلکه دوم صادقیه خارج شده و قصد سوار شدن بر خودروی ۲۰۶ خود را داشته، از سوی یک مرد مورد کیف‌قاپی قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم این مرد بعد از ربودن کیف دختر جوان، قصد فرار از محل به وسیله خودروی پراید سفید رنگی را داشته که دختر جوان به دنبال او دویده و از شیشه سمت راننده قصد بازپس‌گیری کیف خود را داشته است. راننده در همین حین شروع به رانندگی می‌کند و دختر جوان را حدود ۱۰۰ متر به دنبال خودرو روی زمین می‌کشاند که در نهایت دست دختر از کیف و خودرو رها شده و روی زمین می‌افتد که بر اثر برخورد با زمین و جدول، از ناحیه سر دچار شکستگی متعدد شده و متأسفانه جان خود را از دست داد.

تحقیقات مربوطه از سوی پلیس آگاهی برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه به محض اعلام گزارش آغاز شده و آن‌طور که خانواده دختر جوان اعلام کرده‌اند، وی در کیف خود چندین میلیون تومان پول نقد به همراه داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ