بازیگران کشف حجاب کرده ،دیر رسیدند؛ تمام شد!

6

داریوش سجادی اصلاح طلب مقیم ایالات متحده در فیس بوک خود در خصوص کشف حجاب چند تن از بازیگران سابق سینمای ایران نوشته :”
برخلاف ناصرالدین شاه که معتقد بود «همه چیزمان به همه چیزمان می آید»! شواهد امر موید آن است که لااقل در میانه اقشار لاابالی و غرب شیفته و هرهری مسلک مملکت مان «هیچ چیزشان به هیچ چیزشان نمی آید»!
هنوز چند صباحی از عریانی و تن نمائی و ابراز تنانگی آن «گلشیفته خود شیفته» در «ایگوئییست» نگذشته بود که خبرگزاری ها از پیوستن دو تن نمای دیگر از دایره سینمائیان کشور به خیل مشتاقان تن نمائی در خارج از کشور، خبر دادند!

همسر صدف طاهریان عکس لخت صدف طاهریان بیوگرافی صدف طاهریان بیوگرافی داریوش سجادی
یک نفر نیست تا به این عقب ماندگان از «جریان سیال خبری جهان» اطلاع رسانی کند که:
عزیزان (!) «پلی بوی» هم دیگر از صرافت نشان دادن امعاء و احشاء و خُلل و فـُرج و اعضا و جوارح و تصویر آمائی از مبادی خروجی جماعت نسوان افتاد!”

چندی پیش مجله پلی بوی که نزدیک به سی سال است تصاویر برهنه زنان را منتشر می کند اعلام کرده بود از سال آینده دیگر در زمینه برهنه نگاری فعالیتی نخواهد داشت زیرا به این نتیجه رسیده اند که مردم دیگر به این تصاویر اهمیت نمی دهند .

سجادی در ادامه می گوید :”حالا یک نفر به این علیا مخدرات «مذکوره» بگوید:بانوان نسبتاً محترم! دیر رسیدید ـ تمام شد!
من نمی دانم این چه سنت نحسی نزد کسری از بانوان مبتلا به صنعت سینما در کشور است که تا دو تا فیلم بازی کرده و نسبتاً چهره می شوند خیارشان کونه کرده و همه آی کیوی خود را خرج «تازه کجا شو دیدی» در خارج از کشور می کنند!؟”
وی همچنین با تمجید از هما روستا بازیگر قدیمی سینمای ایران که مدتی پیش در آمریکا درگذشت ،نوشت :”خدا رحمت کند خانم «هما روستا» را که با آن همه پیش کسوتی و صاحب سبکی در سینمای ایران تا زنده بود هر چند ادعای دین و دین ورزی هم نداشت اما لااقل به متانت و نجابت زن ایرانی در حد پرنسیب های اخلاقی خود مقید و باقی ماند!”

همسر صدف طاهریان عکس لخت صدف طاهریان بیوگرافی صدف طاهریان بیوگرافی داریوش سجادی

لازم به یاد آوریست یکی از بازیگران مورد ذکر در مصاحبه ای با صدای آمریکا عنوان کرده به دلیل پیشنهاد های بیشرمانه ای که در سینمای ایران به وی در قبال بازی کردن در فیلم ها می شده ،کشورش را ترک کرده !!!!

منبع  : امپراتوری دروغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. ساناز می گوید

    خودشون و ضایع کردن!!!

  2. بهزاد می گوید

    این اقای سجای دارد جانماز اب می کشد که برگردد و پست مقام بگیرد وگرنه کسی که می خواهد در امریکا بماند نیازی به چاپلوسی کردن ندارد!! اگر ایشان اینقدر مذهبی اند در امریکا چرا زندگی می کنند ؟؟

  3. سعید می گوید

    خیلی سایت بیخودی دارین همه رو تخریب میکنین مثل ۲۰:۳۰

  4. Pezhman می گوید

    موافقم سایت بسیار مزخرف و حرفهای آقای سجادی نا محترم مزخرف تر

  5. مینا می گوید

    برو دختر خودتو جمع کن

    1. مینا می گوید

      هنوزم معتقدم ..ناموس تر از اصلاح طلب وجود نداره