حمله موتورسوران چماق به دست به خودروی حامد زمانی + عکس

3

عصر روز گذشته موتورسورانی ناشناس در حوالی خیابان شریعتی تهران به خودرو حامد زمانی حمله کردند.

به گزارش دانا؛ عصر روز گذشته حوالی ساعت ۱۵ خودرو حامد زمانی خواننده آهنگ «مرگ بر آمریکا» توسط عده ای ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

در خصوص این ماجرا حامد زمانی گفت : عصر روز گذشته ، بین ۳ تا ۴ بعد از ظهر در یکی از فرعی های شریعتی ماشینم را برای خرید پارک کردم و به محض اینکه پیاده شدم موتور سواری با یک وسیله ای مانندچماق که آهنی بود به سمت ماشینم آمد.

وی در ادامه افزود: من پشت به ماشین بودم و فقط یک لحظه صدای خرد شدن شیشه های ماشین را شنیدم و به گمانم آن ها فکر می کردند که کسی در ماشین است که این کار را انجام دادند.

همسر حامد زمانی ماشین حامد زمانی حامد زمانی بیوگرافی مهسا قرقانى بیوگرافی حامد زمانی

حامد زمانی (متولد فروردین ۱۳۶۷، میمه – اصفهان) خواننده پاپ ایرانی است. وی از کودکی شروع به قرائت قران کرده و در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کرد و دوره آواز سنتی را گذراند. زمانی در ادامه این روند به موسیقی پاپ روی آورد. موضوع کارهای او اغلب مذهبی و یا در واکنش به اتفاقات سیاسی روز ایران است. یک برادر کوچکتر بنام مهدى زمانى دارد . مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته فرهنگى است . نام همسر وى نیز مهسا قرقانى است.

اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره امام حسین (ع) ساخته شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. علی می گوید

    متاسفم برای ی عده که مثل کفار مدینه فقططططططط به فکر منافعشونن.مگه آقا حامد چیکار کرده بود؟؟؟!برید جلوی اونایی که رپ چرت وپرت میخونن و جوونامونو معتاد کردن رو بگیرید..

  2. یلدا می گوید

    و فقط تو خر بودی که نظر دادی علی جووووووون ?

    1. یلدا می گوید

      عشقمی یلدا فدااااااا ?