حمله به آرایشگاه های زنانه با قمه و اسلحه !

0
۳ برادر که با همدستی یک دختر آشنا به اجرای سرقت‌های سیاه و وحشتناک از آرایشگاه‌های زنانه اهواز دست زده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش ایران، این باند فامیلی در عملیات ۵ روزه پلیس شناسایی و خیلی زود دستگیر شدند.۴ عضو این باند مسلح که سه برادر و یک زن ۲۱ ساله از فامیل‌های دور آنها هستند، با تجهیز به تفنگ شکاری، قمه و کلت کمری به آرایشگاه‌های زنانه در سراسر استان خوزستان حمله کرده و درحالی که صورتشان را پوشانده بودند با تهدید زنان اموال قیمتی و طلاهای آنها را به سرقت برده و متواری می‌شدند.

اعضای این باند مخوف در چندین مورد نیز به زنان حمله‌ور شده و آنها را آزار داده بودند که پرونده‌شان در دادسرای خوزستان در حال پیگیری است.

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرماندهی پلیس استان خوزستان درباره این پرونده گفت: «در پی سرقت‌های مشابه به آرایشگاه‌های زنانه در شهرهای خرمشهر، اهواز و ماهشهر، پلیس آگاهی استان در جریان سرقت‌های خشن و وحشیانه به آرایشگاه‌های زنانه قرار گرفت.

با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پرونده را در دستور کار قرار دادند. با تحقیقات گسترده و اطلاعات به دست آمده از آرایشگاه‌هایی که هدف سرقت قرار گرفته‌اند مشخص شد دزدان سه مرد جوان هستند.»

وی ادامه داد: «در یکی از سرقت‌ها در منطقه پاداد اهواز کارآگاهان از تصاویر دوربین‌های مداربسته دریافتند یک زن نیز باند را همراهی می‌کند و با ایستادن در برابر در ورودی آرایشگاه و اعلام تعطیلی آن تا پایان سرقت ترددها را کنترل می‌کند.»

سرهنگ صالحی درباره نحوه دستگیری دزدان نیز گفت: «با تحقیقات میدانی و با استفاده از تصاویر دریافتیم که دزدان سه برادر ۴۵، ۳۲ و ۲۵ ساله و یک زن ۲۱ ساله آشنا و سابقه‌دار هستند. در آخرین سرقت آنها، سرعت عمل یکی از زنان در اعلام سرقت به پلیس، باعث شد دزدان خودرویشان را در محل رها کرده و با تاکسی فرار کنند.

همین سرنخ باعث ردگیری آنها شد و مأموران با شناسایی مخفیگاه این دزدان در عملیاتی ضربتی برادر بزرگتر و زن ۲۱ ساله و همدستش را در خانه‌ای در اصفهان به دام انداختند و ۲ برادر دیگر نیز در خوزستان به دام افتادند. دزدان که حاضر به پذیرش جرم خود نبودند و سرقت را انکار می‌کردند با پیدا شدن اموال سرقتی در خودرویشان مجبور به اعتراف شدند.»

زنان مالباخته که پس از این سرقت‌ها بسیاری دچار آسیب روحی شدید شده‌اند و کابوس می‌بینند در برابر سه مرد با اینکه صورت‌شان را نمی‌شناختند اما هیکل و صدای آنها را شناسایی کرده قرار گرفتند و اعلام کردند آنها همان دزدان خشن هستند.

سرهنگ صالحی افزود: «تا این لحظه ۴ سرقت مشابه در سطح استان شناسایی شده است و دزدان سابقه شرارت، فروش مواد و سرقت داشتند و در دو ماه گذشته با حمله به آرایشگاه‌ها ۱۶ موبایل، ۲ لپ‌تاپ، چند میلیون تومان پول و مقادیر زیادی جواهرات به دست آورده بودند که همه اموال به دست آمد و به زودی به زنان مالباخته بازگردانده می‌شود.»

جانشین فرماندهی پلیس استان خوزستان در پایان توصیه‌ای به آرایشگاه‌های زنانه کرد: «با توجه به نوع سرقت این باند از آرایشگاه‌ها تقاضا می‌کنیم برای کنترل این گونه سرقت‌ها در مقابل در ورودی دوربین نصب کرده و با نصب آیفون تصویری رفت و آمد‌ها را کنترل کنند.»

با توجه به تحقیقات به عمل آمده تنها یکی از آرایشگاه‌ها مجهز به دوربین مداربسته بوده و چون استتار شده بود دزدان متوجه آن نشده بودند. تصاویر این دوربین یکی از سرنخ‌های پلیس برای دستگیری اعضای این باند خشن بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ