رقص رقصنده های نیمه برهنه در کره شمالی

0

پس از در دست گیری کامل قدرت از سوی رهبر جوان کره شمالی در سال ۲۰۱۲ به نظر می‌رسد تغییراتی در این کشور در حال وقوع است.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش‌های اخیر، ساعت‌های سوئیسی و رقص رقصنده‌هایی نیمه برهنه، دیگر در کره شمالی امری عجیب نیست.

زندگی در کره شمالی رهبر کره شمالی دختر کره شمالی

گفته می‌شود از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۵ کره شمالی که در سال ۲۰۱۴ واردات ساعت‌های سوئیسی را ممنوع کرده بود ۵۰۹ ساعت سوئیسی وارد کرده است. این ساعت‌های وارداتی از گران‌ترین انواع خود است. این قیمت روشن می‌کند که تنها بخش کوچکی از جمعیت کره شمالی توانایی خرید این ساعت‌ها را دارند.

کره شمالی واردات ساعت را با هزاران تعداد در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد اما پس از انجام اولین آزمایش اتمی خود در سال ۲۰۰۶، تحریم‌های اقتصادی، توانایی پیونگ یانگ برای وارد کردن اجناس لوکس محدود کرد. با این حال برخی رسانه‌ها گزارش می‌دهند که پیونگ یانگ با هدف فروش این ساعت‌ها به گردشگران چینی و خارجی آنها را وارد کرده و معمولا در هتل “یانگ گاکدو” آنها را به فروش می‌گذارد.

تغییرات دیگری هم در کره شمالی در حال وقوع است که بسیاری رهبری کیم جونگ اون جوان را عامل آن می‌دانند. رسانه‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند، در تاریخ ۱۰ اکتبر همزمان با مراسم سالگرد حاکمیت حزب کارگران کره شمالی “مراسم رقص” نیز در این کشور برگزار شده است در حالی که لباس‌ها و رقص‌ها همگی تغییر کرده و به شکل امروزی و نه با لباس‌های سنتی درآمده بودند. چنین اقداماتی در دوران کیم جونگ ایل، پدر رهبر فعلی پیونگ یانگ اقداماتی “بی‌معنا” بود.

منبع : الف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ