فکر می کنید ماشین دکتر مصدق الان کجاست؟

2

این تصاویر قدیمی از ماشین دکتر محمد مصدق، نخست‌وزیر اسبق ایران است.

به گزارش تاریخ ایرانی، بعد از انقلاب به همت متولیان قلعه احمدآباد، این خودروی پونتیاک مدل ۱۹۴۸ به تهران منتقل و تعمیر شد و به احمدآباد که بردند دورش را دیوار کشیدند و وسط اتاقی محصور پارک شد. این دو عکس این ماشین را قبل از تعمیر نشان می‌دهد و دیگری عکسی است که به تازگی از ماشین مصدق گرفته شده است.
خودروی محمد مصدق بیوگرافی محمد مصدق
خودروی محمد مصدق بیوگرافی محمد مصدق
خودروی محمد مصدق بیوگرافی محمد مصدق
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سینا می گوید

    دروغ هم بلد نیستین بگین، خب فک نمیکنید یکی یه خورده با این مدل ماشینا سروکار داشته باشه بعد بفهمه این اصلا اون اوراقه نیست مگه اینکه اتاق کامل عوض شده باشه، البته نیازی خاصی به تخصص نیست واسه فهمیدنش، رنگ ماشین اول تازه نیست، یعنی رنگش مال خیلی وقت پیشه و ماشین خود مصدق اصلا رنگی بهش نمونده خب تابلویه دیگه اگه به فرض هم شاسی و موتور مال خودش باشه اتاق کامل عوض شده که من فک نمیکنم و بیشتر احتمال میدم کلا یه ماشین دیگه باشه خلاصه این بازسازی نیست، بستن در دهن ملته که نگن آدامس یارو تو موزه بود و ماشین مصدق تو سیزده بدر، به هر حال نظرمو نمیزاری که ولی خودت کلاه خودتو قاضی کن میفهمی.

    1. علی می گوید

      سلام دوست من، اتفاقا صحت داره این موضوع و اتوموبیل تعمیر شده است. دیروز هم میراث فرهنگی استان البرز این اتوموبیل را در زمره میراث ملی اعلام کرد.