عاقبت تجاوز جنسی به یک زن در گلستان + عکس

0
دو مرد شیطان‌صفت بامداد دیروز در ملأ عام و در علی‌آباد کتول گلستان اعدام شدند.

۶ بهمن سال ۹۲ زنی در خیابان‌های علی‌آباد کتول سوار خودروی مسافرکشی شد اما کمی جلوتر خودرو از مسیر اصلی منحرف و مسافر خود را به یکی از روستاهای اطراف برد. دو مرد شیطان‌صفت در خانه‌شان مسافر خود را تسلیم نیت شوم خود قرار دادند، این درحالی بود که پسر ۱۵ ساله‌ای نیز در خانه نگهبانی می‌داد. دو شیطان‌صفت بعد از اقدام سیاه خود قربانی را به شهر برگرداندند و بعد از تهدید، او را در یکی از خیابان‌های علی‌آباد رها کردند.

عکس تجاوز جنسی عکس اعدام حوادث گلستان اخبار گلستان اخبار علی آباد کتول اخبار اعدام

سرهنگ علی اکبر اژدری فرمانده پلیس علی‌آباد کتول گفت: زن جوان بلافاصله به کلانتری ۱۱ علی‌آباد کتول رفته و پرونده این جرم سیاه توسط پلیس به جریان افتاد و همان شب دو شیطان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند و روانه زندان شدند. این پرونده بلافاصله توسط دادستانی مورد بررسی قرار گرفت و برابر حکم دادگاه و تأیید دیوانعالی کشور ساعت ۶ صبح دیروز در علی‌آباد کتول، چهارراه آیت با چوبه دار آویزان از جرثقیل اعدام شدند. دو شیطان ۲۷ و ۲۹ ساله بودند و سومین متهم بخاطر معاونت در اقدام هولناک به زندان محکوم شده است.

دادستان علی‌آباد کتول با اشاره به اینکه این موضوع برای نخستین‌بار در علی‌آباد کتول رخ داده است، تصریح کرد: این دو جوان به بهانه مسافرکشی اقدام به این کار کرده بودند. محمدی همچنین با اشاره به برخورد شدید دستگاه قضا با این تخلفات اظهار کرد: متهمان رأس ساعت ۶:۳۰ صبح یکشنبه به دار مجازات آویخته شدند.

عکس تجاوز جنسی عکس اعدام حوادث گلستان اخبار گلستان اخبار علی آباد کتول اخبار اعدام

منبع: روزنامه ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ