لباس ضد تجاوز و تعرض به زنان و دختران در انگلیس + تصاویر

3

ساره مابلزن انگلیسی، به دنبال شدت یافتن مشکل تعرض به زنان در سراسر جهان و مطرح شدن نوع پوشش زنان به عنوان علت در معرض آزار و اذیت قرار گرفتن آنها، پوششی طراحی کرده که اندام زنان را به طور کامل پوشانده و از آنها در مقابل تعرض حمایت می کند.

عکس تجاوز جنسی زندگی در انگلیس زن انگلیسی حجاب در خارج حجاب در آمریکا چرا حجاب لازم است بهترین حجاب
Anti-rape cloak by Sarah Maple

به گزارش مشرق- سایت خبری انگلیسی “مترو” در گزارشی نوشت: ساره گفته است که پس از مطرح شدن نوع پوشش زنان به عنوان علت در معرض اذیت و آزار قرار گرفتن آنها، این فکر به ذهنش رسیده که با این پوشش واکنش مردم جوامع مختلف را بسنجد.

وی افزود: واکنش مردم در کشورهای مختلف جهان به این پوشش بسیار قابل توجه است، به عنوان مثال مردم در لندن خیلی به شکل غیرعادی این پوشش توجه نمی کنند، اما برای آمریکایی ها بسیار جالب توجه است و با دقت به آن می نگرند.

عکس تجاوز جنسی زندگی در انگلیس زن انگلیسی حجاب در خارج حجاب در آمریکا چرا حجاب لازم است بهترین حجاب
ساره تاکید می کند که این شیوه تعامل با این موضوع، اشتباه است و نباید به زنان آموزش داده شود که چگونه خود را از تعرض مصون نگه دارند بلکه باید با فرهنگ سازی مناسب زمینه از بین رفتن این پدیده فراهم شود.

ساره مابل در خانواده ای انگلیسی و در کنار مادری مسلمان و پدری غیرمسلمان بزرگ شده است.

فقط یک نکته:

چرا زنان و دخترانی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی زندگی می کنند و مزه بی حجابی را چشیده اند ، به حجاب پناه می برند ولی بعضی از زنان و دختران (مثلا روشنفکر ، با کلاس ، امروزی و هنرمند) دوست دارن بی حجاب شوند.

Crawley artist creates anti-rape cloak to mock idea that rape victims are to blame for what they wear

She’s tired of hearing about yet another woman getting added to the long, long list of rape victims. She’s tired of rape culture in general, really. But most of all, she’s tired of the idea that somehow, getting raped is the victim’s fault.

عکس تجاوز جنسی زندگی در انگلیس زن انگلیسی حجاب در خارج حجاب در آمریکا چرا حجاب لازم است بهترین حجاب

Because you know, the woman probably dressed too sexy. She was out on her own. She was drunk.

Maybe if she’d just stayed covered-up and sober, it wouldn’t have happened. She’s asking for it, really, by wearing what she does, being a woman, and going outside.

In protest of all the bullsh*t, Sarah’s created a tongue-in-cheek rebellion against the concept of victim blaming, in the form of an anti-rape cloak.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. lpln می گوید

    بخاطر اینکه ارزش را بی ارزش کردند وقتی حجاب ارزش است نباید از حالت اجبار ربگیرد چرا که دیگر ارزش نیست.

    1. ندا می گوید

      شاید در نظر شما ارزش حجاب پایین آمده، بنظر من و دوستان بی حجابم، بسیار باارزش است و آن را تحسین می کنند و دوست دارند بتوانند محجبه شوند

      1. رامین می گوید

        بیا پایین جوجه ساندیسخور