شاید “آمین ۲” ساخته شود

0
برنامه “خانه شما” یکشنبه شب گذشته با حضور عوامل سریال «آمین» روی آنتن رفت. برنامه “خانه شما ” با تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی سلیم خانی که هر شب بطور زنده از شبکه شما پخش می شود ، شامگاه یکشنبه نیز میزبان بازیگران سریال پر بیننده ” آمین ” بود که آخرین قسمت آن چند شب گذشته از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت.

به گزارش «تابناک اجتماعی»، در این ویژه برنامه که مورد استقبال فراوان مخاطبان و بینندگان نیز قرار گرفته بود ، آشا محرابی، روزبه معینی وهادی ساعی از بازیگران اصلی این سریال به عنوان میهمان برنامه حضور داشتند. در ابتدای برنامه روزبه معینی از بازیگران سریال «آمین» گفت: در حین ساخت این سریال امین حیایی یک بار کتفش از جا در رفت و یک بار هم پایش شکست

در ابتدای برنامه «مجید بهره مند» با ارائه مهمترین اخبار روز پرداخت و در ادامه «محمودرضا قدیریان» مجری برنامه میزبان آشا محرابی، روزبه معینی و هادی ساعی از بازیگران مجموعه تلویزیونی آمین شد.

در این برنامه آشا محرابی درباره پیوستن به سریال آمین گفت: در مراحل اولیه پیش تولید با من تماس گرفتند که آن موقع سر یک کار تئاتر بودم و عذرخواهی کردم. بعد قرار بود در یک سریال دیگر در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کنم که آن هم کنسل شد و درنهایت به سریال آمین پیوستم.

وی ادامه داد: علی رغم اتفاقاتی که بین سریال افتاد و کارگردان عوض شد و کار هم حدود ۳ ماه تعطیل شد، جزو معدود کارهایی بود که فیلمنامه آن از قبل به طور کامل نوشته شده بود و خطوط قصه کاملا مشخص بود. در حقیقت شخصیت پردازی و سرنوشت شخصیت ها در فیلمنامه به خوبی مشخص بود اما به دلایلی حذف شد.

محرابی افزود: آنچه که به شکل فیلمنامه خواندم خیلی قوی بود و خدا را شکر ارتباطش را با مخاطب برقرار کرد ولی به نظرم می توانست بهتر از این باشد.در بخش دیگری از این گفت و گو روزبه معینی گفت: من از بخش دوم به کار پیوستم. سریال سختی بود و من زحمات منوچهر هادی را دیدم. قبل از پیوستن به سریال قشم بودم که زامیاد سعدوندیان با من تماس گرفت و گفت ۲ نقش الکس و پلیس ردزن وجود دارد که وقتی به تهران آمدم در نهایت نقش پلیس را ایفا کردم. البته سریال در تدوین خیلی حذف شد.

هادی ساعی نیز در این گفت و گو در پاسخ به سوال مجری که چگونه هم در شورای شهر حضور می یابد و هم ورزش کرده و هم هنرپیشه است؟ پاسخ داد: شورای شهر نزدیک ترین مجموعه به مردم است و اصلا سیاسی نیست. من هم آدم فعالی هستم و نمی توانم یک جا ساکن باشم. در مورد کار بازیگری هم باید بگویم که هنوز بازیگر نشده ام که بخواهم خود را بازیگر بدانم.

وی تصریح کرد: در این مدت شورای شهر برای من در اولویت بوده و این موضوع را حتی در قراردادهایم نیز ذکر کرده ام. البته در کنار کار شورای شهر ورزش نیز می کردم و مدال طلای المپیک را هم گرفتم.

محرابی در ادامه این گفت و گو درباره ویژگی های نقشی که بازی کرد توضیح داد: یکی از مشخصه های نقشی که بازی کردم این بود که در سریال فقط با یک پلیس که قرار است قهرمان باشد سر و کار نداشتیم و به موازات زندگی فردی، چالش های شخصی و حسی افراد را هم می دیدیم.

وی ادامه داد: من این نقش را به دلیل اینکه حس عاطفی قوی داشت، پذیرفتم و کاملا واقعی بود. نقشم را خیلی دوست داشتم و اولین بار بود که پلیس می شدم. وقتی هم قرار است بازیگر باشم به جای کارگردان دخالت نمی کنم.در ادامه هادی ساعی اعلام کرد که آذری است ولی متولد شهرری است و چند کلامی به زبان آذری با بینندگان هم کلام شد.

محرابی هم اعلام کرد پدرش تهرانی و مادرش متعلق به شهر رشت است و چند کلامی به زبان رشتی سخن گفت.

روزبه معینی نیز در پایان این برنامه با اعلام اینکه متعلق به شمیرانات است، گفت: از ۲ کارگردان سریال تشکر می کنم که کار سختی را پیش بردند. ما در آمین لحظات سختی داشتیم عنوان مثال در یک بخش کتف امین حیایی در رفت و یک بار هم پایش شکست که در برخی از نماهای بسته امین حیایی با پای شکسته ضبط شد. معینی در پایان گفت: امیدواریم با توجه به بازخورد خوب این سریال در میان مردم سری دوم سریال آمین نیز ساخته شود که البته مستلزم نظرمسئولین ذیربط خواهد بود.

عوامل برنامه تلویزیونی «خانه شما» که هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ از شبکه «شما» پخش می شود، عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: مجتبی سلیم خانی، مدیر بازرگانی: رضا گرجی، سویچر و تدوین: ابوالفضل موسوی نظر، مجری: محمودرضا قدیریان، مشاور کارگردان و بازیگر:کریم رجبی، مدیر تولید: حمید دودانگه، صحنه و لباس: شهین رجبی، دبیر بخش خبری: مجید بهره مند، دستیار کارگردان و هماهنگی: میلاد آل احمد، مسئول هماهنگی و سایت: محمد تقی جمشیدی، مجری بخش بخش تبلیغات : فرهاد متقی ، منشی صحنه: هانیه حاجی جعفر، تصویربردان: مسعود واعظی، احمد بخشی، احسان کمایی، صدابردان: احسان برومند، محسن فراهانیان، جابر مولایی، امیرحسین باقرپور، طراح نور: پوریا باقرپور، طراح و اجرای دکور: وحید نعمتی، عوامل دکور: احسان ایوبی، مهدی ایوبی، فهیم میلان، اسماعیل فرجی، برقکاران، اصغر مصطفی لو و عباس رحمانی، تدارکات: طالب امجدیان و اسماعیل گرجی، دستیار طراح صحنه: لیلی علیی، مسئول فنی واحد: پویان کمایی، نودال: شهریار پناه، گریمور: مهدی کدیور، بغدادچی، بازیگران: جدیری، میرطاهر مظلومی، صفا آقاجانی، مربی آشپزی: مرضیه شریفی راد و دستیار آشپز: سجا احمدوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ