اسیدپاشی بعد از شنیدن جواب رد از دختر مرندی

0

حسین فتحی اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله در بعد از ظهر روز شنبه نهم آبان ۹۴ به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مرند مبنی بر اسیدپاشی، بلافاصله دستورات قضایی در خصوص شناسایی و دستگیری مجرمین صادر و عوامل پلیس توانستند در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت متهم اصلی پرونده را دستگیر و بدست قانون بسپارند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، وی در خصوص علت و انگیزه متهم از اسیدپاشی، گفت: موضوع کاملاً جنبه شخصی داشته و هیچ‌گونه ارتباطی با مسائل امنیتی ندارد. هدف و انگیزه اصلی متهم از اسیدپاشی، خواستگاری از مجنی علیه بوده و چون جواب منفی از این خواستگاری شنیده، اقدام به این عمل کرده است.

وی افزود: در این پرونده، دو نفر مصدوم شده که در بیمارستان، تحت درمان هستند و متهم نیز با توجه به اینکه به جرم ارتکابی اقرار و اعتراف نموده، با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شده و پرونده به محض تکمیل، جهت صدور حکم به محاکم، ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند همچنین از عوامل نیروی انتظامی که بازوی توانمند قوه قضائیه هستند و در این پرونده نیز توانستند در ظرف کمتر از ۲۴ ساعت متهم اصلی پرونده را دستگیر و بدست قانون بسپارند، تقدیر و تشکر کرده و به کسانی که در افکار خود قصد انجام چنین اعمالی را می‌پرورانند، هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی با چنین اعمالی با جدّیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه اغماضی نخواهد داشت.

متاسفانه شامگاه روز شنبه این هفته ساعت ۱۷ عصر حادثه اسید‌پاشی در مرند بر دو دختر ۲۰ و ۲۲ ساله (خواهر) موجب تاثر و آزرده خاطر شهروندان و خانواده ها شد‌، بلا فاصله موضوع در دستور ویژه قضایی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تحقیقاتی که انجام شد. عامل اصلی این حادثه شناسایی و در مدت ۲۴ ساعت دستگیر شد.


مرند یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان مرند است. این شهر با ۱۲۴٬۳۲۳ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۰ خورشیدی، سومین شهر پرجمعیت و بزرگ استان آذربایجان شرقی، پس از شهرتبریز و مراغه محسوب می‌گردد. شهر مرند با مساحتی بیش از ۳۸ کیلومتر مربع، در ۶۵ کیلومتری شمال غرب تبریز، واقع شده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ