حذف نام بازیگر کشف حجاب کرده از سریال «آسمان من»

0
«غلامرضا الماسی» مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما  درباره بازپخش مجموعه «آسمان من» از این شبکه با حضور چکامه چمن ماه بازیگری که طی روزهای اخیر کشف حجاب کرده بود، گفت: فعلا نام این بازیگر از تیتراژ سریال حذف شده است.

وی درباره بخش‌های مربوط به بازی وی نیز عنوان داشت: خانم چمن ماه یکی از نقش های فرعی را ایفا می‌کند که حضور یا عدم حضورش خیلی لطمه‌ای به داستان نمی زند. اما چون فعلا به بخش های مربوط به بازی او نرسیده ایم، در حال بررسی موضوع هستیم.

کشف حجاب سوابق غلامرضا الماسی بیوگرافی چکامه چمن ماه اینستاگرام چکامه چمن ماه

کشف حجاب دو بازیگر به نام‌های صدف طاهریان و چکامه چمن‌ماه طی روزهای اخیر جریان‌ساز شده بود.

  «آسمان من» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده پخش شده و زندگی نیروهای امنیتی را روایت می‌کند که مراقبت از پروازها را برعهده دارند.

سریال با تاریخ‌نگاری سال ۱۳۶۳ آغاز می‌شود و پنج تا شش قسمت اول آن وقایع آن سال‌ها را که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود به نمایش در می‌آورد. بیش از ۵۰ درصد داستان واقعی است و۵۰ درصد دیگر مجموعه دارای فضای نمایشی است؛ در این مجموعه ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش می‌برد.

این سریال در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان فیلمرداری شده و همچنین گروه سازنده، ۴۰ روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس‌های خارجی را فیلمبرداری کنند.

«آسمان من» کاری از سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج است. ۷۵ بازیگر شناخته شده از جمله چهره‌هایی همچون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد و … در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند؛ سریالی که مراحل پیش تولید و تولید آن بعد از ۱۰سال تحقیق و پژوهش، از سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی سازمان اوج شروع شد.

هومان فاضل کار نگارش فیلمنامه را انجام داده و محمدرضا آهنج علاوه بر سرپرستی گروه نگارش و کارگردانی سریال، تهیه کنندگی آن را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سریال «آسمان من» می‌توان به مانفرد اسماعیلی به عنوان مدیر برنامه ریزی، سعید آهنج و داوود بابایی دستیاران کارگردان، امیر کریمی مدیر تصویربرداری، رضا حاجی درویش به عنوان طراح صحنه و لباس، محمد شیوندی مدیر صدابرداری، ایمان امیدواری، حمید پورسیفی، میثم قره گوزلو، علی شفیعی، مریم سلیقه و حلیمه قشقایی به عنوان طراح و مجریان گریم، حمیدرضا صفایی مدیر تولید، ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه می‌دانی و علیرضا لطیفیان به عنوان مدیر هنری اشاره کرد.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ