اسپانسر خودرویی تیم ملی فوتبال را بشناسید

0

شرکت ائل خودرو ارس اسپانسر تیم ملی فوتبال، شرکتی خبرساز در حوزه واردات خودرو است.

ایسنا، شرکت ائل خودرو ارس هفتم خرداد ۱۳۹۱ در منطقه‌ آزاد ارس به ثبت رسیده و سهامدار اصلی آن فردی به نام مجید جاودانی تبریزی است.

مهرناز جاودانی تبریزی نیز مدیرعاملی این شرکت را برعهده دارد. وی در مراسم رونمایی از نام اسپانسر تیم ملی فوتبال، در معرفی این شرکت اعلام کرد که “ائل خودرو ارس نقش بزرگی در مقابله با تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در بحث خودروهای سنگین داشته و با همکاری با شرکت‌های بزرگی نظیر جنرال موتورز آمریکا، نمایندگی خودروسازان بزرگ دنیا به‌ویژه آمریکایی‌ها را بر عهده دارد.”

شرکت ائل خودرو ارس از سال گذشته تبلیغاتی را در زمینه واردات و عرضه خودروهای آمریکایی جنرال موتورز در ایران آغاز کرده بود با این حال چندی پیش مسوولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کردند که این شرکت نمایندگی از خودروساز آمریکایی برای واردات این خودروها کسب نکرده است. این مسوولان با غیرقانونی دانستن تبلیغات فروش خودروهای آمریکایی در ایران، خواستار توقف این تبلیغات شدند.

با این حال مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که نهادهای نظارتی اعلام کرده‌اند شرکت ائل خودرو ارس به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم قادر به فعالیت نیست و نمی‌تواند از هیچ برند خاصی خودرو وارد کند؟ اظهار کرد:” این صحبت‌ها را پیگیری و اسناد و مدارک لازم را ارائه ‌کرده‌ایم. شرکت ما در منطقه آزاد ارس ثبت شده و کاملا قابل پیگیری است. همچنین مراحل مربوط به اخذ نمایندگی در حال طی شدن است و در زمان لازم اسناد آن نیز ارائه می‌شود. صراحتا اعلام می‌کنم که شرکت ما از نظر مجوز و فعالیت هیچ مشکلی ندارد”.

رقم قرارداد فدراسیون فوتبال با این شرکت ۱۵ میلیارد تومان است. ائل خودرو ارس در کنار این مبلغ یک اتوبوس و یک خودرو لیموزین هم در اختیار تیم ملی فوتبال قرار خواهد دهد.

مدیرعامل ائل خودرو ارس در پاسخ به پرسشی درباره میزان سرمایه این شرکت بدون اعلام رقم خاصی اظهار کرده است:” سرمایه ما آنقدر هست که تمام هزینه‌های فوتبال ایران را تامین کند”.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ