کاشت نگین به قیمت پوسیدگی دندان

0
کاشت نگین دندان علاوه بر این که باعث نرم‌شدن سطح دندان می‌شود پوسیدگی دندان را نیز با خود به همراه می‌آورد.

کیوان ساعتی عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین ترمیم و زیبایی دندان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کاشت نگین روی دندان گفت: کاشت نگین دندان برای طولانی مدت سطح زیرین خود را نرم می‌کند و احتمال پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد بدین‌ترتیب از نظر متخصص ترمیمی و زیبایی دندان این کار به هیچ عنوان اصولی نیست.
نگین دندان مجله سلامت مجله پزشکی زیبایی دندان پیشگیری از پوسیدگی دندان بهداشت دهان و دندان
وی ادامه داد: کاشت نگین روی دندان‌ها باعث می‌شود دندان مورد نظر از شویندگی و قدرت ضد باکتریال بزاق‌ها دور بماند.

ساعتی با اشاره به اینکه امروزه برخی نگین دندان خود را با رنگ لباسشان ست می‌کنند، عنوان کرد: ماندن نگین دندان بیش از یک هفته نه تنها زیبا نیست بلکه به دلیل عوارض بعدی از زیبایی صورت هم کم می‌کند و پس از آن فرد را وادار می‌کند تا به‌دنبال برگرداندن زیبایی خود برود.

وی اظهار کرد: این روزها برخی افرادی که دندان‌هایشان تغییر رنگ پیدا کرده است از نگین دندان برای پوشاندن آن استفاده می‌کنند در صورتی که اگر بدانند با بلیچینگ می‌توانند دندان تغییر رنگ یافته‌ی خود را به حالت اول برگردانند قطعا این راه اصولی را انتخاب می‌کنند.
نگین دندان مجله سلامت مجله پزشکی زیبایی دندان پیشگیری از پوسیدگی دندان بهداشت دهان و دندان
عضو هیئت مدیره انجمن ترمیمی و زیبایی دندان در خصوص کاشت نگین توسط افراد نا آشنا به دندان پزشکی گفت: افراد فاقد صلاحیت اغلب از چسب‌های نامناسب استفاده می‌کنند و این می‌تواند بسیار آسیب‌رسان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ