قائد اسلامی‌ نسب ،چهره معروف «شاه در رفت» کشته شد + عکس

0
حادثه رانندگی صبح امروز بین دو دستگاه پژو در محور گناوه ـ دیلم استان بوشهر، ۵ کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت که « قائد اسلامی‌ نسب » چهره معروف انقلابی نیز در میان کشته شدگان بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز تصادفی بین دو دستگاه پژو،‌ در محور گناوه به دیلم (۱۰ کیلومتری دیلم)، اتفاق افتاد که متأسفانه ۴ نفر از سرنشینان یکی از خودروها جان خود را از دست دادند و در خودروی دیگر نیز یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
حوادث بوشهر اخبار بوشهر
براساس گزارش خبرنگار فارس از دیلم در این حادثه ناگوار رانندگی، قائد اسلامی‌نسب از چهره‌های معروف حوادث روزهای انقلاب جان خود را از دست داد، ضمن اینکه همسر و دختر ایشان نیز در بین کشته‌ شدگان این حادثه رانندگی بودند.
همچنین براساس این گزارش پس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند و زخمی‌ها به بیمارستان دیلم منتقل شدند.
لازم به ذکر است قائد اسلامی‌نسب همان چهره معروف انقلابی است که در روز فرار شاه از ایران، در ۲۶ دی‌ماه ۵۷، روزنامه اطلاعات را روی سر خود گذاشته بود. این چهره انقلابی مسئولیت‌های مختلفی در شهرهای دیلم و گناوه داشت و در استان خوزستان نیز سابقه فرمانداری بندر ماهشهر نیز مشاهده می‌شود.
حوادث بوشهر اخبار بوشهر
وی مدت دو سال فرماندار دیلم، چهار سال فرماندار دشت آزادگان و بیش از یکسال نیز فرماندار ماهشهر بود همچنین اسلامی‌نسب کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین فرماندار نمونه کشور در سال ۸۹ نیز بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ