پیامک‌های تخریبی برای انصراف جلیلی

0

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گسترش اقبال عمومی به سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخی گروه‌ها، همسو با رسانه‌های بیگانه و عناصر وابسته به سازمان منافقین اقدام به تخریب و انتشار شایعات گسترده علیه ایشان کرده‌اند.

وی ادامه داد: در فاز جدید تخریب‌ها علیه جلیلی که از روز گذشته کلید خورده است، پیامک‌های انبوهی مبنی بر انصراف این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از عرصه رقابت‌های انتخاباتی منتشر شده است.

مسئول ستاد مردمی حمایت از سعید جلیلی در استان بوشهر با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته علیه این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به رویکرد و خیزش محرومان و مستضعفان جامعه به سمت جلیلی، عده‌ای از کسانی که موقعیت خود را در خطر دیده‌اند، ناجوانمردانه سعی در تخریب پرچمدار مبارزه با زر و زور و تزویر دارند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: بعد از موفقیت چشمگیر جلیلی در مناظره‌های انتخاباتی، موج حمایت و استقبال از ایشان در سفرهای استانی و تجمع‌های انتخاباتی دوچندان شد، برخی آقایان وحشت‌زده شدند و چون نقطه ضعفی در وی ندیدند رو به تخریب و بداخلاقی انتخاباتی آوردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، انصراف حدادعادل به نفع گفتمان انقلاب اسلامی را نشان از ولایتمداری و روحیه انقلابی ایشان دانست و اذعان داشت: انصراف غلامعلی حدادعادل، موجب انسجام بیشتر در جبهه حامیان ولایت و اسلام ناب خواهد شد و سبد رأی جلیلی نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مسئول ستاد مردمی حمایت از جلیلی در استان بوشهر در پایان از حامیان سعید جلیلی دعوت کرد در همایش تبیین مواضع این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور باقری‌لنکرانی، وزیر بهداشت دولت نهم در بوشهر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

همایش تبیین مواضع سعید جلیلی روز سه‌شنبه ۲۱ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد آذربایجانی‌ها واقع در خیابان شهید مطهری بوشهر برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ