۴۴ خودروی سواری و وانت مشمول وام ۲۵ میلیونی دولت شدند

0
۲۵ نوع خودرو از شرکت هایی خودرو سازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو ؛ کرمان خودرو، مدیران خودرو و خودرو سازی راین و ۱۹ نوع خودرو غیر سواری شامل بهمن دیزل ، ایران خودرو دیزل، پارس خودرو و زامیادبرای دریافت وام ۲۵ میلیونی خودرو معرفی شد.

لیست شرکت‌های خودرو سازی که در طرح  وام ۲۵ میلیونی خود قرار دارند اعلام شد. بر این اساس ۲۵ نوع خودرو سواری و ۱۹ نوع وانت و وانت دیزل وام دریافت می کنند.

بنا بر این گزارش، شرکت های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو ؛ کرمان خودرو، مدیران خودرو، و خودرو سازی راین برای ارائه خودرو اقساطی با  وام ۲۵ میلیون تومانی با دولت قرار داد بسته اند و در این طرح مشارکت دارند که طی روز هایی آینده ممکن است ۱ خودرو سازی دیگر نیز به این لیست اضافه شود.

همچنین شرکت‌های  بهمن دیزل ، ایران خودرو دیزل،  پارس خودرو و زامیاد شامل خودرو هایی غیرسواری، وانت و خودرو‌های دیزلی هستند که در این طرح مشارکت خواهند داشت. در روز های آینده احتمال دارد  ۱ تا ۲ خودرو سازی دیگر نیز به این لیست اضافه شود.

بنا بر این اساس ۲۵ نوع خودورسواری و ۱۹ نوع خودرو غیر سواری وانت ؛ وانت دوکابین و خودروهای دیزلی در این طرح مشارکت دارند.

منبع: جام نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ