واژگونی خودرو اسپورتیج در جاده جلفا با ۳ کشته + عکس

0

عصر ایران: واژگونی یک دستگاه خودروی کیا اسپورتیج در جاده جلفا به مرند ۳ کشته برجای گذاشت.

این تصادف به دلیل خواب آلودگی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه در پانزدهم آبان ماه سال جاری به وقوع پیوسته است . با استراحت به موقع در هنگام خواب آلودگی می توان از وقوع چنین تصادفاتی جلوگیری کرد.

این عکس در یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده و منبع مستقلی صحت عکس را هنوز تایید نکرده است.

قیمت اسپورتیج عکس تصادف خودرو تصادف خودرو لوکس تصادف خودرو گرانقیمت تصادف اسپورتیچ امنیت خودرو خارجی

این خودرو دارای پلاک منطقه آزاد است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری کیا اسپورتج در جاده مرند-جلفا با سه کشته خبر داد.

حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان مرند گزارش شد و طی آن تکنسین‌های پایگاه زنوز به محل اعزام شدند.

قیمت اسپورتیج عکس تصادف خودرو تصادف خودرو لوکس تصادف خودرو گرانقیمت تصادف اسپورتیچ امنیت خودرو خارجی

وی یادآور شد: تکنسین‌های اعزامی مرگ سه نفر از سرنشینان به سنین ۴۶، ۴۰ و ۳۰ ساله را در محل تائید کردند و تنها مصدوم این سانحه رانندگی که آقای ۳۹ ساله بود را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان مرند منتقل کردند.

رئیس پلیس راه استان علت این سانحه رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

سرهنگ جواد ناموران از رانندگان خواست در صورت خستگی حتما با رعایت سرعت مطمئنه در نزدیکترین استراحتگاه جاده‌ای توقف نموده و بعد از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ