تولد هانی نوروزی برسر مزار کاپیتان پرسپولیس

0
تلخ‌ترین پاییز پرسپولیسی‌ها همچنان ادامه دارد.

پاییزی که در همان روزهای ابتدایی‌‌اش، مجبور شدند با هادی نوروزی خداحافظی کنند. چه بامداد تلخی بود بامداد ۹ مهرماه و چه وداع تلخی بود با هادی.
کسی که بالاخره به آرزویش رسید و کاپیتان شماره یک پرسپولیس شد و حالا می‌خواست رؤیاهایش را ادامه بدهد‌؛ بالا بردن جام قهرمانی با پیراهن پرسپولیس و در آینده، خداحافظی از فوتبال در حالی که بازوبند کاپیتانی و پیراهن پرسپولیس را به تن دارد.
خانواده هادی نوروزی پسر هادی نوروزی بیوگرافی هادی نوروزی
این‌ها آرزوهایی بود که هادی به عنوان بی‌حاشیه‌ترین بازیکن پرسپولیس در ذهن می‌پروراند اما اجل مهلتش نداد و خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردیم، او را به منزل ابدی‌‌اش رساندیم؛ به آرامگاه کوچک روستای کپورچال اما در اینجا، قرار است برای هانی فرزند بزرگ هادی یک جشن تولد بگیرند.

هانی متولد ۲۶ آبان ماه است و از این رو، خانواده نوروزی قصد دارند امسال بر سر مزار هادی، جشن تولد هانی را با حضور علاقه‌مندان به کاپیتان پرسپولیس، دوستان، آشنایان و همبازیان هادی نوروزی برگزار کنند.
باورش سخت است که سال قبل، هادی با دستان خودش برای فرزندش تولد گرفت و به او هدایایی داد اما امسال هانی باید بر سر مزار پدرش، تولد خود را جشن بگیرد. عجب پاییزی غم‌انگیزی است…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ