ظرفشویی هم شغل پُر درآمد شد

0
یک رستوران ژاپنی در سنگاپور کارگران ظرف شوی را با دستمزد ماهانه ۳۰۰۰ دلار سنگاپوری معادل ۱۹۰۰ یورو استخدام می‌کند.

شعبه سنگاپوری رستوران زنجیره‌ای ساکائه سوچی ژاپن یک روز پس از درج آگهی استخدام با تعداد زیادی درخواست روبرو شد؛ دستمزد ماهیانه ۳۰۰۰ دلار سنگاپوری برای شستن کاسه و بشقاب ها دو برابر بیشتر از دستمزد متداول ظرف شویان است.

رستوران خواستار کارکنان جدی و علاقه‌مند به کارشان شده و افزوده است علاوه بر شستن ظروف، وظیفه نظافت رستوران نیز با متقاضان این شغل است.
گریگ لویس مدیر رستوران گفته است: ساعات کاری ۱۲ ساعت در روز شامل ساعات استراحت بوده و یک روز در هفته نیز کارگران تعطیل هستند؛ این مسئله موجب اعتراض سندیکاهای کارگری سنگاپور شده است زیرا این میزان ساعات کاری برخلاف قانون کار بوده که حداکثر ۴۴ ساعت در هفته به استثنای ساعات اضافه‌کاری تعیین شده است؛ با این حال، رستوران ژاپنی ادعا می کند دستمزد ساعات اضافه کاری در پیشنهادش ملحوظ شده است.
در پی این مسئله اغلب متقاضیان از پذیرفتن پیشنهاد استخدام رستوران ژاپنی چشم پوشیده‌اند؛ تعدادی از نمایندگان پارلمان سنگاپور در سایت‌های اینترنتی ابراز تعجب کرده اند که به رغم دستمزد ۳۰۰۰ دلاری کارفرما نتوانسته کارکنان مورد نیازش را بیابد.
در هرحال، پیشنهاد استخدام ظرف شوی رستوران زنجیره‌ای ساکائه سوچی سنگاپور هنوز معتبر است و مدیریت آن قصد دارد پنج نفر را استخدام کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ