جنایت پسر شرور در مهمانی شبانه

0

پسر شرور که در یک مهمانی شبانه پسر جوانی را با چاقو به قتل رسانده بود، در جلسه بازپرسی به تشریح ماجرا پرداخت.

دهم مهر سال گذشته ماموران کلانتری خاوران در تماس اهالی این محله در جریان نزاعی خونین در یک مهمانی شبانه قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس در محل آنها با جسد غرق در خون پسر ۲۵ ساله ای به نام نادر روبه رو شدند.

با اعلام موضوع به بازپرس جنایی او دستور بازداشت افراد حاضر در مهمانی را صادر کرد و همراه تیم جنایی در محل قتل حاضر شد. پزشک جنایی با بررسی جسد اعلام کرد پسر جوان به علت اصابت سه ضربه چاقو به قلب و شکم جانش را از دست داده است.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات از افراد حاضر در مهمانی آغاز شد. پسر ۲۴ ساله ای به نام رضا در بازجویی ها در مورد نحوه قتل گفت: ساعتی قبل همراه چند نفر از دوستانم در مهمانی حمید شرکت کردیم.

در مهمانی مشروبات الکلی مصرف کردیم و هیچ کدام حالت طبیعی نداشتیم. هنوز دقایقی نگذشته بود که میلاد با مقتول بر سر شام دعوایشان شد. در این هنگام مقتول که جثه بزرگ تری داشت چند ضربه به میلاد زد که او روی زمین افتاد. در این زمان میلاد که به خاطر کتک خوردن عصبانی بود از یکی از دوستانش به نام محمد درخواست کمک کرد.

محمد نیز به هواخواهی از میلاد با مقتول درگیر شد و سپس با ضربات چاقو او را مجروح و از شلوغی خانه استفاده کرده و گریخت.

با شناسایی هویت قاتل به نام محمد ۳۵ ساله مشخص شد او از اراذل و اوباش سابقه دار است. در بررسی ها مشخص شد، این متهم پشت پلک خود را خالکوبی کرده بود تا در خواب هم باعث وحشت شود. تیمی از کارآگاهان تحقیقاتشان را برای شناسایی او آغاز کردند.

در حالی که دو ماه از وقوع قتل می گذشت محمد با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم پلیس کرده و به قتل نادر اعتراف کرد.

مرد جوان روز گذشته بار دیگر برای بازپرسی به دادسرای امور جنایی منتقل و در مورد نحوه قتل گفت: در مهمانی بین میلاد و نادر درگیری شد. آنها همدیگر را می زدند و من چون می دانستم دعوای آنها تمام می شود دخالت نکردم، اما دقایقی بعد میلاد پیش من آمد و از من درخواست کمک کرد، من هم به هواخواهی او وارد نزاع شدم و با چاقویی که همراهم بود چند ضربه به نادر زدم و فرار کردم.

بعد از قتل به چند شهر فرار کردم و شب ها در خیابان می خوابیدم تا این که تصمیم گرفتم خودم را تسلیم پلیس کنم. من از ارتکاب قتل پشیمانم و نمی خواستم نادر را بکشم. من آن روز حالت طبیعی نداشتم و قصدی برای ارتکاب قتل نداشتم.

با اعترافات قاتل ۳۵ ساله او با دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ