قاتل خیابان خاوران: خواستم خاص باشم!

0

همشهری آنلاین: مهرماه سال۹۳گزارش یک درگیری در خیابان خاوران به مأموران پلیس اعلام شد و آنها دقایقی بعد در محل حاضر شدند.

پسرجوانی در درگیری چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده بود. هرچند پزشکان تلاش خود را برای نجات جوان مجروح به‌کار گرفتند اما ساعتی بعد او بر اثر شدت جراحات جان باخت. با مرگ وی، پرونده جنایتی گشوده شد و کارآگاهان جست و جوی خود را برای شناسایی عاملان جنایت شروع کردند.

به گفته شاهدان قربانی با ۲ نفر درگیر شده بود اما هنوز معلوم نبود انگیزه آنها از قتل چه بوده است. تنها سرنخی که پیش روی کارآگاهان وجود داشت این بود که عامل جنایت پشت پلک هایش را خالکوبی کرده بود و با این نشانه خاص مأموران جست و جوی خود را برای به دام انداختن وی شروع کردند.

من قاتل هستم

درحالی‌که کارآگاهان سرگرم تحقیق برای شناسایی عامل جنایت بودند عامل جنایت به اداره آگاهی تهران رفت و خود را معرفی کرد. وی در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه مقتول را در یک دورهمی دوستانه دیدم. آن روز مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و مقتول با حسین دوست صمیمی‌ام بر سر مسائلی درگیر شد‌ تا جایی که مقتول، ‌دوستم را کتک زد. من به هواخواهی از دوستم وارد درگیری شدم و با چاقو چند ضربه به مقتول زده و پس از آن گریختم. اقرار این مرد جنایتکار کافی بود تا مأموران حسین دوست وی را نیز دستگیر کنند.

می‌خواستم خاص باشم

صبح دیروز عامل جنایت به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و وقتی پیش روی بازپرس سیفی قرار گرفت، در آخرین دفاعیاتش اظهار پشیمانی کرد و گفت که ناخواسته دست به قتل زده است. وی گفت: آن شب وقتی دعوای دوستم و مقتول را دیدم ناگهان از خود بی‌خود شدم و بی‌آنکه متوجه شوم که چه می‌کنم با چاقو به مقتول ضربه زدم. هرچند پشیمانی‌ام دیگر فایده‌ای ندارد اما درخواست بخشش و تخفیف مجازات دارم چون از قبل نقشه‌ای برای جنایت نکشیدم و همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد.

نشانه خاص متهم این بود که پشت پلک هایش آثار خالکوبی دیده می‌شد و وقتی قاضی از او پرسید که چرا خالکوبی کرده، وی چنین گفت: من از بچگی علاقه خاصی به خالکوبی داشتم. حتی پشت کمرم را هم خالکوبی کرده‌ام.

با اینکه همه به من می‌گفتند خالکوبی پشت پلک خیلی خطر دارد با این حال ریسک کردم و به‌خاطر علاقه‌ای که داشتم خود را زیر تیغ سپردم تادر میان دوستان و کسانی که مرا می‌شناختند خاص باشم و نشانه‌ای داشته باشم.

این متهم پس از پایان جلسه آخرین دفاع با دستور قاضی به زندان انتقال یافت. این در حالی است که دوستش نیز به اتهام معاونت در قتل در زندان به سر می‌برد تا به‌زودی پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ