سید حسن خمینی، هاشمی، خاتمی و ناطق نوری از ارکان شکل گیری ائتلاف روحانی و عارف

0
وزیر اطلاعات دولت خاتمی گفت: امروز ضد انقلاب بیش از همه از خلق حماسه سیاسی می‌ترسد.
حجت‌الاسلام علی یونسی عصر امروز در جمع مردم شهر یاسوج در محل سالن شهید ایزد‌پناه این شهر اظهار کرد: جشن بزرگ ائتلاف را همه منتظر بودند و خوشحالم که امروز این جشن پرشکوه با ائتلاف روحانی و عارف برگزار شد.
وی گفت: آرزوی بسیاری از مردم در کشور این بود و مهمترین درخواست مردم از جریان اصلاحات ائتلاف بود.
یونسی تصریح کرد: ائتلاف دو کاندیدای اصلاح‌طلب روزنه امید را به این جریان برگرداند که باید از شخصیت‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌طلبی چون هاشمی و خاتمی تشکل کنیم.
وی در ادامه سید حسن خمینی، هاشمی، خاتمی و ناطق نوری را از ارکان اصلی شکل‌گیری این ائتلاف دانست.
یونسی در ادامه با بیان اینکه امروز به دنبال رفع تورم و گرانی در کشور هستیم و با انتقاد شدید از سیاست‌های دولت نهم و دهم گفت: امیدواریم خط اعتدال دوباره به کشور برگردد.
وی با انتقاد از عملکرد دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: برخی از عزیزان ما با سیاست‌های غلط این دولت از چرخه کنار رفته‌اند که امیدواریم دوباره برگردند.
وی اختلاف را بزرگ‌ترین سد در برابر پیشرفت ملت دانست و گفت: برای نجات کشور باید حماسه سیاسی خلق شود و امروز دو دسته نمی‌خواهند که این حماسه خلق شود.
وی ضد انقلاب و متحجرین را جزو این دو دسته دانست و گفت: ضدانقلاب هیچگاه حرکت مردم‌سالارانه را برنتافته‌اند و حتی رفراندوم جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۵۸ قبول نکردند.
وی گفت: عده‌ای متحجر هم هستند که نمی‌خواهند ملت پای صندوق‌های رأی بیایند چرا که اگر مردم آمدند آنها شکست می‌خورند.
یونسی تصریح کرد: عده‌ای هستند که شادی و جشن را برای مردم نمی‌خواهند و تحمل نمی‌کنند که باید این تفکر کنار رود.
وی گفتمان مقابل اصلاح‌طلبی را جنگ‌طلبی دانست و گفت: گفتمان اصولگرایی معتدل با گفتمان اقلیت تفاوت دارد.
وی تصریح کرد: برخی به نام قانون و جمهوری اسلامی یاران رهبری را کنار گذاشته و لکه‌دار کرده‌اند.
وزیر اسبق اطلاعات در دولت خاتمی با بیان اینکه من خودم هم یکی از بیکاران جامعه هستم تصریح کرد: چرا باید جوانان از یک آدم بیکارطلب کار کنند.
وی مهمترین خواسته امروز مردم را کار و رفاه دانست و گفت: رفاه با تدبیر میسر می‌شود نه با شعار و امروز مردم به دنبال آباد‌شدن دنیای خود هستند و آخرت را خودشان می‌سازند.
وی عنوان کرد: نباید به بهانه امنیت وارد زندگی خصوصی مردم شویم و امروز راهی جزء انتخاب بهترین‌ها نیست.
وی با قدردانی از عارف و نام‌نهادن بر وی به عنوان یکی از ذخایر ملت گفت: باید از عارف قدردانی کنیم که تسلیم خواسته ملت شد.
یونسی عارف و روحانی را از شایستگان ملت دانست و گفت: این ملت با چنین ائتلافی پای صندوق رأی می‌رود و پیروزی نهایی با جریان اصلاحات است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ