کیک تولد نیکی کریمی در ۴۴ سالگی + عکس

2

نیکی کریمی بازیگر سینما عکسی از کیک تولدش را در فیسبوک منتشر کرده و نوشته است:

همسر نیکی کریمی عکس لو رفته نیکی کریمی عکس جدید نیکی کریمی زیبای نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی اینستاگرام نیکی کریمی

مرا تو بی سببی نیستی … شب بارانی همگی خوش … با تمام وجود ممنون محبت دوستان ، یاران و همراهان که از دیروز به فکرم بودند و با پیام های محبت امیزشان شادم کردند و کنارم بودند … این به یاد بودن و این محبت بی دریغ واقعا به فکرم انداخت که انسان ها چقدر همه به هم احتیاج دارند و چقدر وجودشان به هم وابسته است … چقدر در لحظاتی از زندگی می توانیم با یک لبخند حال همدیگر را خوب کنیم … پس این محبت را از هم دریغ نکنیم و با اغوش باز و بدون توقع باشیم … این چیزی است که من این دو روز از شما دیدم … این روز های زیبای پاییزی برایتان ارامش ، قدر دانی ، لذت ، صبر ، بصیرت ، شادی درونی و در آخر سلامتی ارزومندم .

همسر نیکی کریمی عکس لو رفته نیکی کریمی عکس جدید نیکی کریمی زیبای نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی اینستاگرام نیکی کریمی
نیکی کریمی (متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده است. وی همچنین تاکنون در چندین جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است.
یکی از رازهای زیبایی نیکی کریمی ، استفاده بسیار کم از لوازم آرایشی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مینا می گوید

    نیکی کریمی در این عکس به نظر میرسه بینی اش را جراحی کرده . لنز سبز هم که گذاشته وچقدر تغییر کرده .

  2. مالک اشترالهیاری می گوید

    هرچه از ملت ماخوردی ان شاء الله حقش میکنی هم شما هم مهناز افشارمشهید دادیم نمیزاریم خون شهیدامانا پایمال کنید با رفتار متناقض ومنافق گونه شما والله هنوز خیال داری بچا پی نصرت الهی از چهرت نیست بد جوری بی ریخت شدی به مولاء علی .ع. خدانابودت میکنه یقین کن ان شاءالله??????????