شاهکار فاجعه بار “جواد خیابانی” در شبکه سه!

0

«پس ما روی دومین کرنر، اولین گل رو زدیم. اولین حمله، اولین آفساید، اولین خطا، اولین کرنر، حالا دومین کرنر تبدیل به اولین گل می شه!». تردیدی وجود ندارد که فقط یک گزارشگر در تمام کهکشان، می تواند لحظه گل تماشایی یک تیم را به این جمله های تکراری و خسته کننده پیوند بزند. او کسی نیست به جز جواد خیابانی، مردی که مدتی به خاطر مصدومیت از گزارش دور بود و حالا در بازگشت، همه آن هایی که دلتنگ گاف های کلامی اش بودند را راضی کرد. او بعد از گزارش عجیب صحنه گل، شاهکارهایی را نیز در مرور بازی های تیم ملی کنار گذاشته بود. جواد در حین گزارش بازی تیم ملی مدعی شد ترکمن ها روی ارسال ها خطرناک هستند چرا که در بازی رفت، با کرنر و ضربه سر دروازه ایران را باز کرده اند!

گزارش مسابقه ایران و ترکمنستان، تنها گزارش ۲۴ ساعت گذشته خیابانی در شبکه سوم نبود. او در استودیوی شبکه سه حضور داشت تا مسابقه سوپرکلاسیگو بین برزیل و آرژانتین را گزارش کند اما لغو این مسابقه، موجب شد خیابانی گزارشگر بازی شیلی و کلمبیا شود. در بامداد روز جمعه، جواد بود و جمله هایی برای به خاطر سپردن. او از دستیار سامپائولی روی نیمکت شیلی، به عنوان مترجم این مربی نام می برد و بعد روی آنتن، به خودش نهیب می زند که این مربی هم زبان با شیلیایی ها، اصلا چرا باید مترجم بخواهد؟ خیابانی در نزدیکی های صبح، از بازی چند روز اخیر کارلوس باکا و خامس رودریگز در بازی سویا و رئال حرف می زد تا نشان بدهد مدت زیادی است که فوتبال را تغقیب نمی کند و حتی نمی داند باکا ماه هاست برای میلان توپ می زند.

بعد از گزارش تاریخی بازی ایران و آمریکا، روزهای خوب گزارشگری جواد خیابانی به پایان رسیدند. او در همه سال های بعدی، دیگر نشانی از گزارشگری که شغل اش را دوست دارد، نداشت و به نظر می رسید حالا دیگر ۹۰ دقیقه های گزارش برای او، در اوج عذاب آوری دنبال می شدند. خیابانی این اواخر، دیگر حتی فوتبال را دنبال نمی کند و شاید وقتِ آن رسیده که تصمیم به بازنشستگی از گزارش فوتبال بگیرد. شاید بهتر بود که او در اوج چنین تصمیمی بگیرد اما هنوز هم برای کنار رفتن او از سمتِ سوژه سازنیمه شب توئیتری ها، دیر نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ