ورزشگاه محل بازی فوتبال ایران و گوام (عکس)

0

بازیکنان تیم ملی گوام پس از دیدار برابر هند به صورت مستقیم به کره جنوبی سفر کردند و در فرودگاه سئول با بازیکنان ایران رودرو شدند.

قرار است بازیکنان دو تیم در یک پرواز به گوام سفر کنند.

قرار بود تیم ملی ساعتی دیگر از سئول به گوام سفر کنند اما بنابر اعلام فرودگاه سئول، این پرواز تاخیر دارد. مدت این تاخیر اعلام نشده و بازیکنان دو تیم در ورودی ١٧ در انتظار اعلام زمان پرواز هستند.

 

گوام ایران و گوام اخبار فوتبال

تیم ملی ایران که اکنون هم امتیاز با عمان و با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه چهارم حضور دارد برای برگزاری دیدار ششم خود در این مرحله وارد گوام شد.

تیم ملی برای تثبیت صدرنشینی اش در این گروه به پیروزی برابر گوام نیاز دارد و باید در دیدار خود در شهر دوئدوی گوام به مصاف این تیم مستعمره امریکا برود. شهر دوئدو در شمال جزیره گوام قرار دارد و کاملا نظامی است. ظرفیت ورزشگاه این شهر ۵ هزار نفر است و با جمعیت ۴۴۹۴۳ نفره پرجمعیت ترین شهر گوام محسوب می شود.

ایران در روز سه شنبه برگزار خواهد شد و تیم ملی چند تمرین در این کشور تا روز بازی برگزار خواهد کرد.

گوام ایران و گوام اخبار فوتبال

گوام ایران و گوام اخبار فوتبال

ورزشگاهی که مسئولان تیم ‌ملی گوام برای دیدار با تیم ‌ملی ایران در نظر گرفته‌اند، ضمن این که از چمن مصنوعی بهره می‌برد کیفیت بدی دارد.
به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی گوام و ایران روز بیست و ششم آبان در این کشور آسیای شرقی به مصاف هم می‌روند که تا به امروز گوامی‌ها کارشکنی‌های زیادی را در راستای حضور ایران در این کشور انجام داده‌اند.
از صدور روادید برای بازیکنان تیم ‌ملی و طولانی بودن سفر تیم ‌ملی به این کشور گرفته تا استفاده از زمین چمن مصنوعی برای دیدار با ایران که همگی می‌تواند در عملکرد ملی‌پوشان تاثیر بگذارد.
برای این بازی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران سه بازیکن خود را در اختیار ندارد و از طرفی چمن مصنوعی ورزشگاه گوام کیفیت بسیار بدی دارد، به طوری که بی‌شباهت به موکت نیست.
گوام ایران و گوام اخبار فوتبال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ