هزینه یک شب اقامت در هتل تیم ملی در “گوام” چقدر است؟ + عکس

1

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، روز شنبه عازم کشور گوام در شرق آسیا شد. این منطقه که از مستعمره های آمریکا محسوب می شود، کشوری کوچک است که تنها ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از جزایر اقیانوس آرام به شمار می رود.

با توجه به فاصله زیاد و نبود پرواز مستقیم از بسیاری پایتخت های جهان به این کشور، بازیکنان کشورمان ابتدا به سئول رفتند و از آنجا عازم گوام شدند. تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۹ پنج شنبه به دوبی پرواز کرد و پس از توقفی چند ساعته در امارات راهی پایتخت کره جنوبی شد. ملی پوشان ایران پس از توقفی چند ساعته در این شهر راهی گوام شدند و پس از ۴ ساعت به این کشور رسیدند که در مجموع این سفر حدود ۲۴ ساعت به طول انجامید.

گوام ایران و گوام

اما گوامی ها چه هتلی را برای تیم ملی کشورمان در نظر گرفته اند؟ در میان خبرها نام “هتل هیلتون” به صورت جسته و گریخته دیده می شد اما توضیحات بیشتری از این هتل، غیر از انتشار تصویری از نمای یکی از پنجره های آن، در رسانه های رسمی منتشر نشده است.

گوام ایران و گوام

بررسی های صبحانه در این خصوص نشان می دهد هتل هیلتون گوام، یکی از مجهزترین هتل های موجود در آن منطقه است که با داشتن ۵ استخر و امکانات فراوان ورزشی و تفریحی، از جمله مراکز گران قیمت اقامت محسوب می شود. با توجه به قرابت این هتل با دریا، منظره اتاق های آن بسیار خاص و قابل توجه است.

گوام ایران و گوام

با توجه به قیمت های اعلامی توسط این هتل برای رزرو یک شب اتاق، می توان متوجه شد که اینجا نیز از جمله مراکز گران قیمت اقامتی است چراکه برای اولین فرصت خالی جهت رزرو یک شب اتاق یعنی ۲۱ نوامبر (۵ روز دیگر) مبالغ از ۲۰۰ دلار تا ۴۱۵ دلار برای هر نفر، در نوسان است.

گوام ایران و گوام

بررسی ها نشان می دهد این هتل مجموعا ۶ نوع اتاق در اختیار مسافران قرار می دهد که ارزان ترین آن، اتاق رو به دریا برای یک نفر با ۳۵ متر مربع متراژ و ارائه صبحانه است که ۲۰۰ دلار باید برای آن پرداخت کرد.

گوام ایران و گوام

برای رزرو اتاق های دیگر که دارای تجهیزات و شرایط بهتری هستند، به ترتیب باید ۲۳۰، ۲۵۵، ۳۲۵ و ۴۱۵ دلار باید پرداخت کرد که بهترین اتاق و گران ترین آن، شامل یک سوئیت ۱۰۹ متری با بالکن رو به دریا و صبحانه است که با احتساب دلار ۳۶۰۰ تومانی یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان هزینه آن است که در مقایسه با رقم ۸۲۸ هزار تومانی ارزان ترین اتاق، حدودا دو برابر آن قیمت دارد.

منبع: صبحانه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. افشین می گوید

    چه گافی دادید ۲۰۱۸ قطر! پس روسیه هم مهمان هست؟!