بازداشت پسر جنجالی این روزهای تلگرام + عکس

1

شخص پر حاشیه این روزهای فضای مجازی که با انتشار عکس های غیر اخلاقی، برخی گروهها و کانال های تلگرامی را تحت تاثیر قرار داده است با دستور قضایی بازداشت شد.

عکس های خصوصی دختران عکس لو رفته برنامه تلگرام آموزش تلگرام

به گزارش میزان، یک منبع اگاه قضایی گفت: در پی انتشار تصاویر خلاف اخلاق برخی از خانم ها در فضای مجازی که نقطه مشترک آنها حضور یک شخص در آنهاست، این فرد با دستور قضایی بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس فتا قرار گرفت.

عکس های خصوصی دختران عکس لو رفته برنامه تلگرام آموزش تلگرام

چندی پیش با انتشار عکس های پسر جوانی که در فرم های متفاوت در کنار دختران برهنه اقدام به انتشار عکس های خصوصی خود در فضای مجازی کرده بود حسابی بحث برانگیز شد. هنوز ساعاتی از انتشار این عکس ها نگذشته بود که فرد ثابت در تمام عکس ها با انتشار کلیپی در فضای مجازی ادعا کرد افراد حاضر در عکس ها بستگان درجه یک وی بودند و او برای چند دقیقه گوشی موبایلش به سرقت رفته و سارق برای اخاذی و انتقام گیری از وی و خانواده اش اقدام به انتشار عکس های خصوصی در شبکه های اجتماعی کرده است.

خیلی زود کلیپ منتسب به این جوان دست مایه شوخی و طنز کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و همان موقع فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه هنوز کسی به پلیس فتا مراجعه نکرده و شکایتی را ارائه نداده است، افزود: در صورت شکایت افراد حاضر در عکس ها پلیس فتا توانایی و امکانات برخورد با سودجویان را دارد. با گذشت چند روز از انتشار این کلیپ و بازار داغ طنزهای حاشیه آن کارشناسان پلیس فتا فردی را که در همه عکس ها حضور داشت با استناد به شکایت دختران جوانی که قربانی نقشه پسر جوان شده بودند شناسایی کرده و بعد از ظهر دیروز طی عملیاتی ویژه متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. همای می گوید

    خیلی با نمکه. فقط بعضی تصویراش یه خورده توهین آمیزه
    عکسهاش همه فتوشاپیه مشخصه.