بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب

0
سه نفر از بازیکنان یکی از تیم های پایتخت در یک مهمانی شبانه دستگیر شدند.
به گزارش خبرآنلاین؛ دوباره مهمانی های شبانه و دوباره دستگیری ۳ ستاره سرشناس یکی از تیم های پایتخت.
تقریبا هر از گاهی اخباری از این دست به گوش می رسد که بازیکن یک تیم معروف فوتبال در مهمانی دستگیر شده است. مشکل اینجاست که این بازیکنان به مهمانی ها بزرگ (با عنوان جشن تولد و …) دعوت می شوند و پنهان کردن خبر حضور در این مهمانی آن هم در شرایطی که همه گوشی به دست دارند و با اینترنت کار می کنند کار چندان راحتی نیست.
این بار هم ۳ ستاره فوتبال پایتخت در یک مهمانی شرکت کردند. مهمانی ای که همسایه ها به دلیل ایجاد سر و صدا با ماموران نیروی انتظامی تماس می گیرند و پس از حضور ماموران در محل مشخص می شود که سه بازیکن فوتبال هم در بین مهمان ها حضور دارند.
این سه بازیکن برای دقایقی بازداشت بودند. البته مسئولان باشگاه بلافاصله پیگیر کار بازیکن باتجربه تیم که تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود، شده و آنها بعد از اینکه برای سند گذاشتن و کمک به بازیکن باتجربه مراجعه کردند، متوجه می شوند دو بازیکن جوان تیم هم همراه او هستند.
این سه بازیکن با تعهد کتبی از بازداشت خارج شده اند و جالب اینجاست که تلاش مسئولان این باشگاه برای لو نرفتن این خبر بی نتیجه ماند.

خیلی جالبه هر دو ، سه ماه یکبار رسانه ها چنین اخباری را منتشر میکنند و بازهم نامی از این بازیکنان برده نمی شود تا بی آبرو نشوند و بازهم عبرت نمیگیرند و همچنان داستان ادامه دارد ….

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ