مسابقه زیباترین زن با جراحی چال گونه! + تصاویر

1
اگر قصد زیباتر شدن دارید با انجام جدیدترین عمل جراحی در مسابقه زیباترین زن شرکت کنید و عکس خود را به اشتراک بگذارید…
عکس زن زیبا عکس دختر زیبا زیبایی چال گونه جراحی زیبایی جراحی چال گونه

باور کردنش کمی سخت است اما این یک واقعیت است که تب زیباتر شدن در بین جوانان به دغدغه ای بدل شده است که خواب و خوراک را از آنها گرفته است.

در گذشته جوانان دغدغه هایشان در مدل مو، زیورآلات، مارک لباس و… خلاصه میشد اما امروزه جراحی های زیبایی گوناگون جوانان را در رویای زیباتر شدن فرو برده است.

عمل بینی و جراحی گوش الاغی و زبان ماری و کاشت نگین در چشم و… که دیگر قدیمی شده است! و تنها آدم را زیبا می کند! خوب است که همراه با زیبایی و مصنوعی بودن کمی هم با مزه باشیم! این روزها راه های دیگری برای زیبا تر شدن توام با بامزگی مد شده است، عمل جراحی چال گونه!

تعجب نکنید ما هم مثل شما نمی دانستیم جراحی چال گونه چیست! اما  گویا چال گونه همان فرورفتگی است که برخی افراد به صورت مادرزادی در یک طرف یا دو طرف لپ خود دارند و به باور عام چهره بانمکی پیدا می کنند اما جالب است بدانید که چنین جراحی هیچ گونه وجه علمی ندارد و روش خاصی برای کاشت و ایجاد چال گونه وجود ندارد بلکه متاسفانه برخی از پزشکان به صورت سلیقه ای و تنها بنا به دلیل درخواست مراجعان دست به چنین اقداماتی میزنند.

مدتی است که رقابت برای زیبایی در بین دختران جوان تا مرزی پیش رفته است که در برخی از شبکه های مجازی از جمله فیس بوک مسابقاتی  برگزار می کنند و عکس هایی با زیباترین و طبیعی ترین عمل های جراحی بدون آرایش صورت به اشتراک گذاشته می شود و هرکس که بیشترین لایک را دریافت کند در این مسابقه برنده میشود!

شاید استقبال از این گونه مسابقات، جوانان را به این سمت کشانده که برای دیده شدن رو به انواع و اقسام عمل های جراحی بیاورند تا چند نفری آنها را لایک کند و به آنها امتیاز زیبایی دهد!

اصلا انگاربرخی از جوانان ما به دنبال یک موج جدید در جامعه هستند تا از آن پیروی کنند و خود را نشان دهند و حالا این موج به کاشت چال گونه ای رسیده است که تا چند وقت پیش مورد تمسخر قرار میگرفت و حالا به مدی تبدیل شده است.  اما زیبایی به چه قیمتی؟ به قیمت از دست دادن چهره طبیعی و به دست آوردن عوارض جانبی آن یا پیروی کوکورانه از مد؟!

امروزه جوانان با گسترش وسایل ارتباط جمعی و فناوری های جدید رایانه ای ، ارتباطات گسترده ای با جوامع و فرهنگ های گوناگون یافته اند و چه بسا زمینه های موجود ، باعث شده تا جوانان و نوجوانان به رفتارها و هنجارهای متضاد با ارزش های جامعه ی خویش رو آورند .

عکس زن زیبا عکس دختر زیبا زیبایی چال گونه جراحی زیبایی جراحی چال گونه

یک روز آرایش موی سر به سبک آلمانی و روز دیگر موهای بلند و اصلاح نشده ، یک زمانی ریش پرفسوری و یه زمانی ریش داعشی ، زمانی بینی های سربالا و زمانی دیگر جراحی چال گونه، مد می شوند .

اگر از این همه افرادی که عادت کرده اند رفتار شان را طبق آخرین مدهای رایج تنظیم کنند ، بپرسید که به چه علت این کار را کرده اند جواب قانع کننده ای نمی شنوید، جز آنکه : « خب ، قشنگه » « برای اینکه مده ! » ، «زیبا شدنم مشکلی داره!»و . . .

اما جای شگفتی است که نه تنها برخی افراد به محض شنیدن چنین پاسخ هایی قانع می شوند و از پیگیری موضوع خودداری می کنند، بلکه در مواردی هم مشاهده می شود که عده ای از آنان، بدون توجه به آثار و پیامد این قبیل رفتارها،درصددند که خود نیز از آن شیوه تبعیت کنند.

 با انجام این عمل نه تنها چهره چندان تغییر نمی کند بلکه این افراد صاحب یک لبخند غیر واقعی میشوند و  حتی گروهی از این افراد تا آخر عمر نمی توانند قهقهه بزنند و از اقدام خود پشیمان می شوند اما از آنجا که جراحی کاشت چال گونه اغلب غیرقابل برگشت است، پشیمانی سودی ندارد

در همین زمینه مد نوظهور جراحی چال گونه هم که در همین مدت اندک طرفداران زیادی پیدا کرده است، اگر از مراجعان سوال کنید که چرا اینکار را میکنند ممکن است سوال هایی از این قبیل را بشنوید که «با نمک میشم»، «شوهرم اینطوری دوس داره»، «مگه زیبایی اشکالی داره؟!»و… اما به راستی جراحی چال گونه چه مشکلی دارد؟

هیچ کس مخالف زیبایی نیست و این از صفات ذاتی و غریزی هر انسانی است که به صورت فطری طالب زیبایی است اما این صفت غریزی زمانی مشکل ایجاد میکند که ما انسانها حاضر میشویم برای زیباتر شدنمان دست به هر کاری بزنیم. جراحی چال گونه انجام می دهیم تا بانمک به نظر بیایم اما غافل از اینکه بعد از عمل متوجه میشویم هنگام خندیدن یا ابراز احساساتی که به حرکات عضلات صورت نیاز دارند نمی توانیم مانند قبل و حتی به صورت طبیعی بخندیم یا گریه کنیم.

مخصوصا اگر این جراحی توسط فرد بی تجربه ای انجام شود،می تواند به سیستم عصبی محلی که کاشت چال گونه در آن انجام شده است، آسیب برساند و حتی به فلج قسمتی از اعصاب حرکتی صورت منجر شود.

جالب است بدانید که شاید بسیاری از افراد تصور کنند که با جراحی بینی اعتماد به نفس بیشتری پیدا میکنند (هرچند که جراحی بینی هم خود عوارضی دارد همچون چسبندگی داخل بینی، تنگی دریچه داخلی بینی و ..)

عکس زن زیبا عکس دختر زیبا زیبایی چال گونه جراحی زیبایی جراحی چال گونه

اما چنین صحبتی درباره جراحی کاشت چال گونه خنده دار است چرا که  با انجام این عمل نه تنها چهره چندان تغییر نمی کند بلکه این افراد صاحب یک لبخند غیر واقعی میشوند و  حتی گروهی از این افراد تا آخر عمر نمی توانند قهقهه بزنند و از اقدام خود پشیمان می شوند و راه برگشتی هم وجود ندارد.

عکس زن زیبا عکس دختر زیبا زیبایی چال گونه جراحی زیبایی جراحی چال گونه

حالا خودتان قضاوت کنید که واقعا زیباتر شدن و بانمک شدن تا این حد ارزش دارد که بخاطرش دست از ابراز احساساتمان برداریم؟!آیا  تقلید هر روزه از آخرین مدهای رایج در جهان غرب چیزی جز  ازخود بیگانگی ، بحران هویت ، تزلزل شخصیت ، احساس حقارت و . . .می تواند باشد ؟!

منبع: تبیان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جراح متخصص می گوید

    اه چه قدر زشته من چالام بهتره که تازه من بچم بدونه جراحى هم هستم حالم بد شد زنیکه