سورپرایز فردوسی پور و دکتر ظریف را چه کسی خراب کرد؟ (+عکس)

0

 ۲۴ ساعت پس از انتشار عکس مصاحبه دکتر ظریف وزیرامورخارجه و عادل فردوسی پور نقل قولی از مجری برنامه نود منتشر شده که نشان می دهد از اتفاق رخ داده ناراحت است: « می خواستم مردم را در شب یلدا سوپرایز کنم» این نقل قول که هیچ منبع رسمی آن را منتشر نکرده وقتی با چند مساله دیگر همراه می شود نشان می دهد که سورپرایز فردوسی پور را یک نفر خراب کرده است.

سوابق جواد ظریف سایت برنامه نود 90 بیوگرافی جواد ظریف برنامه نود 90
عکس مصاحبه دکتر ظریف و عادل فردوسی پور توسط ایسنا منتشر شد اما سایت اختصاصی برنامه نود هیچ عکسی در این مورد منتشر نکرد و نقل قولی هم از مصاحبه نداشت. ناگفته مشخص است که فردوسی پور برای مخفی نگه داشتن مصاحبه اش برنامه ویژه ای داشته . اما یک اتفاق سبب شده که خبر مصاحبه او از طریقی غیرمرسوم رسانه ای شود.
چند ساعت پس از لو رفتن عکس مصاحبه و البته قسمتی از محتوای آن عکس های برنامه در اختیار سایت ۹۰tv قرار گرفته و آنها مطالبی را بدون اشاره به محتوای مصاحبه منتشر کرده اند. این طور که مشخص است برنامه ۹۰ موفق نشده عکاس خود را برای پوشش تصویری برنامه به محل مصاحبه ببرد یا نیازی ندیده که چنین کاری را انجام بدهد اما حضور عکاسی که مجوز حضورش ربطی به تیم نود نداشته همه چیز را خراب کرده است.
عکس های اختصاصی مصاحبه نود با دکتر ظریف در حال حاضر روی سایت این برنامه قرار دارد. عکس هایی که از همان دوربین اولیه منتشر شده است. اما به نظر می رسد که نقل قول مربوط به فردوسی پور هم دوباره مربوط به همان منبع است. یعنی مجری نود به منتشر کننده عکس اعتراض کرده و دوباره نقل قولی هم ازسوی او لو رفته.
سوابق جواد ظریف سایت برنامه نود 90 بیوگرافی جواد ظریف برنامه نود 90
در مورد محتوی مصاحبه فردوسی پور و دکتر ظریف هم نکاتی منتشر شده که بیشتر پیش بینی است. از جمله اینکه وزیر امورخارجه ایران در مورد دیپلماسی ورزش صحبت کرده است و …اما این طور که  شنیده می شود گفت و گو فقط با این موضوع آغاز شده و پس از شروع وزیرامور خارجه در مورد علائق فوتبالی و ورزشی خود صحبت کرده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ