“داریوش شجاعیان” ، شکار بزرگ استقلال را بشناسید +عکس

1
استقلال به دنبال پدیده ۲۳ ساله گسترش فولاد تبریز است تا نقش بازیساز را در تیم شان بازی کند.

استقلالی ها خیلی دوست داشتند در نیم فصل می توانستند بختیار رحمانی را از تراکتورسازی بگیرند. بازیکنی که نتوانسته در تبریز موفق باشد.

بیوگرافی داریوش شجاعیان بیوگرافی پرویز مظلومی بازیکنان گسترش فولاد تبریز بازیکنان استقلال تهران استقلال تهران اخبار ورزشی اخبار فوتبال

بختیار که فکر می کرد با کسر خدمت هایی که از سابقه جنگ پدرش دارد، می تواند زودتر خدمتش را تمام کند اما در شرایطی که حتی کادرفنی جدید تراکتورسازی، خیلی به استفاده از این شکل بازیکنان سرباز که تمام توان شان را در بازی نمی گذارند، ندارد، ولی او سرباز بود و نتوانست از تراکتورسازی جدا شود. باید بماند و اقلا تا تیرماه در تبریز باشد.

پرویز مظلومی روی او حسابی ویژه باز کرده بود. استقلال این فصل شاید کامل ترین تیم لیگ است. کمی در دفاع می لنگد که سید مهدی رحمتی یک تنه این ضعف را جبران کرده و کمی هم مشکل در میانه زمین دارد. جایی که مظلومی مدت هاست برایش دنبال یک بازیساز می گردد. نقشی که جاسم کرار با حاشیه های بی پایانش نتوانست انجام دهد و از ایران رفت.

بیوگرافی داریوش شجاعیان بیوگرافی پرویز مظلومی بازیکنان گسترش فولاد تبریز بازیکنان استقلال تهران استقلال تهران اخبار ورزشی اخبار فوتبال

گزینه بعدی، مجتبی جباری بود که علاقه ای به بازگشت نداشت و در قطر داشت راحت زندگی می کرد. گزینه سوم هم بختیار بود که سرباز ماند.

بعد از این اما مظلومی به فکر یک بازیکن جوان افتاده. بازیکنی که نیم فصل اول را عالی بوده. داریوش شجاعیان که شاید تکنیکی ترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر بوده و پای ثابت ترین های هفته برنامه ۹۰. بازیکنی که خیلی خوب توپ را می گرداند اما یک مشکل دارد؛ اینکه خیلی سریع قرار است سر از استقلال در بیاورد.

البته سابقه موفق جابر انصاری که از گسترش آمده، خیال مظلومی را کمی راحت تر می کند. گسترش این روزها به دلیل مشکلاتی که برای مالکش ایجاد شده، کمی بحران دارد و شاید پیشنهاد استقلالی ها برای ستاره جوان شان اگر با رقمی برای رضایتنامه همراه شود، برای شان مقبول باشد.

مهم ترین نکته در خصوص شجاعیان، علاقه وافر خود این بازیکن برای پیوستن به استقلال است تا جایی که گفته حتی حاضر است برای حل مشکل رضایتنامه اش خودش اقدام کند.

منبع: خبرآنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. نازنین می گوید

    آره آره رحمتی که تو دروازه باشه ما استقلالیا دیگه هیچ غمی نداریم…آره ارواح خودش کاملا این ضعفو جبران کرده…..خدا یه انگیزه ای به رحمتی بده واقعا واسه دروازش بججججججنگگگگگهههه