انسان به آرزویش رسید ، اولین هاوربرد واقعی را ببینید + عکس

0
چند دهه است که هاوربردهای مفهومی و یا تخیلی را در فیلم‌های علمی-تخیلی می‌بینیم اما اینک کمپانی فضایی Arca موفق به تولید اولین هاوربرد واقعی شده است.

 معلق در هوا و پرواز با اسکیت بورد هوایی را اینک می‌توانید با هاوربرد موسوم به آرکابرد تجربه کنید که نزدیک‌ترین فناوری به آنچه در فیلم «بازگشت به آینده قسمت دوم» دیده‌اید، است.

قیمت هاوربرد فناوری پیشرفته فروش هاوربرد

برخلاف فناوری موجود در مدل‌های ساخته‌شده توسط کمپانی‌هایی مانند Hendo  و Lexus ، آرکابرد برای شناور شدن در هوا روز هر سطحی از بتن، شن و یا حتی آب‌کار می‌کند.

برای شناور شدن در هوا و ایجاد سیستم بالابر، ۳۶ داکت الکترونیکی مجهز به فن برای تولید ۲۷۲ اسب بخار نیرو و تحمل وزنی معادل ۱۹۵ کیلوگرم در ساخت آرکابرد استفاده می‌شود. تمام باطری‌های موجود در این محصول می‌تواند فقط ۶ دقیقه انسان را در هوا شناور به این‌طرف و آن‌طرف ببرد. در مدل تست‌شده با یک انسان تقریباً سنگین‌وزن ۳ دقیقه آرکابرد جواب داده است.

حداکثر سرعت نیز در بهترین حالت ۲۰ کیلومتر ثبت‌شده است.آرکابرد را می‌توان با بدن انسان کنترل کرد و با از طریق سیستم نویگیشن متصل به موبایل با حرکات دست متصل به حسگر حرکت داد.ابعاد آرکابرد ۲۰ هزار دلاری  ۱۴۵ در ۷۶ در ۱۵ سانتی‌متر تعریف‌شده است و از آوریل ۲۰۱۶ قابل‌خرید است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ