بیوگرافی “دنیل نوروزی” ،آماری از ستاره ایرانی حاضر در دانمارک +عکس

0
دنیل نوروزی مدافع ۲۳ ساله ایرانی الاصل با بازی‌های خوبی که در دانمارک انجام می دهد شانس اضافه شدن به اردوی تیم ملی ایران را دارد.
بیوگرافی لژیونر ها بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی دنیل نوروزی
مدافع چپ ۲۳ ساله ایرانی الاصل شاید یکی دیگر از بازیکنان آن طرف آبی باشد که به اردوی تیم‌ملی ایران راه پیدا کند.
دانیل نوروزی بعد از اینکه یک فصل و نیم پیراهن تیم مطرح بروندبی را در سوپرلیگ دانمارک بر تن کرد، به خاطر مصدومیت شدید شانه و زانو نصف‌ بازی‌های فصل ۱۳-۲۰۱۲ را از دست داد.

دانیل روی کاغذ مهره به درد بخوری نشان می‌دهد. خصوصا که فوتبال ایران همواره در سال‌های اخیر به مدافعان چپ کلاسیک نیاز داشته است.

بیوگرافی لژیونر ها بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی دنیل نوروزی

* شانه شکسته
این جوان ۲۳ ساله اولین بار با شماره ۳۱ در فصل ۱۲-۲۰۱۱ سوپرلیگ دانمارک پیراهن بروندبی را پوشید. وی از هفته نوزدهم مسابقات به ترکیب بروندبی اضافه شد تا موفق شود طی ۱۴ هفته ۱۲ بازی برای این تیم انجام ‌دهد.

دانیال ۱۱ مرتبه وارد ترکیب اصلی سرشناس‌ترین تیم دانمارک شد. ۹۵۴ دقیقه پوشیدن پیراهن بروندبی عاملی برای رسیدن نوروزی به ترکیب اصلی تیم در فصل ۱۳-۲۰۱۲ شد. دانیال در ۱۰ هفته ابتدایی فصل جدید ۶ بازی ۹۰ دقیقه‌ای برای بروندبی انجام داد اما استخوان شانه‌اش شکست و زانویش به شدت مصدوم شد تا نیم‌فصل دوم لیگ را از دست بدهد.

* انتقال اجباری به وژله
نوروزی پس از نیم‌فصل بیرون ماندن قرضی به وژله دسته اولی پیوست. دلیل این امر هم تغییر سرمربی بروندبی بود که نخواست توانایی‌های مدافع تازه از بند مصدومیت رها شده تیمش را باور کند.

دانیال خیلی زود جای خود را در ترکیب اصلی تیم جدیدش پیدا کرد. بازیکنی که از پدر و مادری ایرانی متولد شده در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای وژله ۲۷ بازی انجام داد تا ۲۲۰۶ دقیقه نمایش قابل‌قبول از خود به روی پرده لیگ دسته اول دانمارک ارایه بدهد.

نوروزی در فصل جاری هم ۱۶ بازی برای تیمش انجام داده در شرایطی که در هر ۱۶ دیدار یادشده وارد ترکیب اصلی سرمربی فنلاندی وژله کلبر سارنپا شده است.

شاید تنها ایرادی که بتوان به نحوه بازی این جوان ایرانی گرفت تعداد زیاد اخطارهایی است که دریافت می‌کند. دانیال این فصل ۶ کارت زرد طی ۱۶ هفته گرفته درحالی که فصل قبل را با ۹ اخطار پشت‌سر گذاشته بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ