رقم پیشنهادی پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند

0
تلاش‌های مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس برای در اختیار قرار گرفتن دروازه‌بان تیم نفت از روز گذشته آغاز شده و امروز هم ادامه خواهد داشت.
مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند سوابق منصور قنبرزاده بیوگرافی علیرضا بیرانوند اخبار ورزشی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال

با اتفاقی که روز گذشته برای سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس رخ داد و این دروازه‌بان درگیر مسائل خارج از فوتبال شد مسئولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا هرچه سریع‌تر یک دروازه‌بان تراز اول را جذب این تیم کنند و به همین دلیل از روز گذشته این موضوع شدت بیشتری به خود گرفته است.

گزینه اول تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در درون دروازه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت است که نیم فصل اول موفقیتی در تیمش نداشت و با این شرایط از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی این بازیکن از تیمش شنیده شده است.

از طرفی باشگاه نفت تهران امسال درگیر مشکلات مالی عدیده‌ای است به گونه‌ای که منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه روز گذشته اعلام کرده بود به دلیل همین مشکلات مالی مجبور است با برخی از ستاره‌های این تیم خداحافظی کند که این طور که به نظر می‌رسد یکی از این ستاره‌ها علیرضا بیرانوند است. هرچند که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا وحید امیری را هم جذب تیم خودشان کنند و این اتفاقی است که با توجه به نیاز باشگاه نفت تهران به حل مشکلات مالی و برخلاف اظهارات قنبرزاده که گفته بود این دو بازیکن را از دست نمی‌دهد، شاید رخ دهد.

مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند سوابق منصور قنبرزاده بیوگرافی علیرضا بیرانوند اخبار ورزشی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال

در این خصوص علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته تلاش زیادی کرد تا با منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت ارتباط برقرار کند که این امر میسر نشد و قرار است ادامه جلسات امروز برگزار شود. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس رقمی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای رضایت‌نامه این دروازه‌بان پیشنهاد کردند و باید دید این رقم مورد نظر مسئولان نفت خواهد بود یا نه.

چیزی که مشخص است نفتی‌ها در نیم‌فصل دوم با ریزش بازیکن مواجه خواهند شد که در این میان شاید پرسپولیس هم سهمی از ستاره‌های این تیم داشته باشد.

با شرایط بوجود آمده مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی خواهند کرد تا این بازیکن را جذب کنند اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد گزینه‌هایی مثل محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن، مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی و یا دروازه‌بان خارجی گزینه‌های بعدی پرسپولیسی‌ها خواهند بود. باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس در جلسات امروزشان با مسئولان باشگاه نفت به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ